Interia rozpoczyna promocję usług dla firm

Opublikowano: 14 stycznia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W poniedziałek, 13 stycznia 2003 r., INTERIA.PL rozpoczyna kampanię promocyjną Strefa.pl – internetowej platformy usługowej adresowanej przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw. Celem kampanii jest promocja sprzedaży usług oferowanych w obrębie platformy oraz rozszerzenie wizerunku portalu, z dotychczas informacyjno-rozrywkowego, o elementy związane z oferowanymi przez INTERIA.PL profesjonalnymi rozwiązaniami dla firm. Zasadnicza część kampanii, kierowanej przede wszystkim do przedsiębiorców – …

Sylwester KozakInteria rozpoczyna promocję usług dla firm

Polsat i INTERIA.PL szukają partnerów

Opublikowano: 13 września 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

INTERIA.PL została internetowym partnerem telewizji Polsat przy realizacji kolejnego programu stacji. Widowisko, które producent programu – Grupa ATM – przygotowuje do jesiennej ramówki stacji, nosić będzie nazwę “Szukam partnera”. Myślą przewodnią programu jest znalezienie partnera spełniającego wszystkie, nawet najbardziej wyszukane wymagania stawiane przez kolejnych bohaterów programu. W momencie pojawienia się widowiska na antenie TV Polsat w portalu INTERIA.PL udostępniony zostanie …

Sylwester KozakPolsat i INTERIA.PL szukają partnerów

INTERIA.PL partnerem Polsatu

Opublikowano: 7 lutego 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

INTERIA.PL została partnerem telewizji Polsat przy realizacji kolejnego reality show stacji o nazwie Bar. Stacja telewizyjna powierzyła INTERIA.PL kreację i produkcję serwisu oraz obsługę techniczną przedsięwzięcia w Internecie. Współpraca przy realizacji projektu jest dla INTERIA.PL kolejnym etapem realizacji strategii dywersyfikacji źródeł przychodów portalu na obszary płatnych serwisów oraz e-commerce. Wyłączność INTERIA.PL na obsługę internetową wydarzenia zapewnić ma także dynamiczne zwiększenie …

Sylwester KozakINTERIA.PL partnerem Polsatu