Actio udostępnia użytkownikom usługę POLVOIP, stworzoną i realizowaną przez serwisy www.aviaa.com oraz www.voip.net.pl. Tym samym zwiększa się zakres pomocy, jaką Actio zapewnia swoim klientom.
Ma ona na celu pomagać początkującym użytkownikom telefonii VoIP w rozwiązywaniu ich problemów, propagować szeroko pojęte alternatywne metody komunikacji głosowej oraz stanowić forum wymiany uwag na temat aktualnej sytuacji rynku VoIP w Polsce i na świecie.
Autorzy inicjatywy z serwisów www.aviaa.com i www.voip.net.pl chcą zaproponować użytkownikom usług VoIP codzienne spotykanie się np. w określonych godzinach, w wyznaczonym do tego pokoju konferencyjnym. Dzięki umówionej porze, wszyscy zainteresowani będą mieli pewność, że w tymże pokoju nie będą sami. Oczywiście, nic nie stoi na przeszkodzie, aby skorzystać z tej prostej usługi o dowolnej porze dnia i nocy. Projekt jest typowo społeczny, niekomercyjny i nonprofitowy.
Sieć Actio udostępniła swoim abonentom możliwość bezpłatnego skorzystania z usługi POLVOIP pod numerem 0012 227 658 647 (001222POLVOIP). Dla użytkowników którzy nie są abonentami Actio, a posiadają dostęp do tradycyjnej sieci PSTN, udostępnione zostały inne numery telefoniczne.
W przypadku jakiegokolwiek problemu z korzystaniem z usługi Actio, użytkownik może także uzyskać pomoc za pośrednictwem kilku narzędzi: chatu on-line, e-maila oraz forum. Ponadto na stronie www.actio.pl znajduje się rozbudowana 'instrukcja obsługi’, która w szczegółowy sposób wyjaśnia zagadnienia związane z usługami VoIP oraz samym Actio.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.