Od lutego 2009 roku serwisy gospodarcze Gazeta.pl/Trójmiasto, powstają razem z portalem Pomorski-Biznes.pl. Porozumienie otwiera współpracę do przyszłych działań w ramach poszczególnych bloków tematycznych na obu serwisach.
Codzienne artykuły i materiały publikowane przez Gazeta.pl/Trójmiasto, znaleźć można w nowoutworzonej sekcji „Wiadomości Gospodarcze Gazeta.pl” na pomorskim portalu. Natomiast pod adresem http://miasta.gazeta.pl/trojmiasto/ – Gospodarka, znajdziemy publikacje Pomorski-Biznes.pl.
Celem współpracy Pomorski-Biznes.pl i portalu Gazeta.pl/trojmiasto (Agora SA) jest zwiększenie efektywności publikowanych informacji, dotarcie do sprofilowanych grup użytkowników oraz zwiększenie zasięgu obu platform mediowych, dzięki wzajemnej kooperacji – mówi Jarosław Waśkiewicz, Dyrektor Generalny Pomorski-Biznes.pl.
Nasza współpraca to przede wszystkim szeroka wymiana informacji pomiędzy portalami. Wzajemna promocja i niespotykana dotychczas na portalu gazeta.pl/trojmiasto ekspozycja treści gospodarczych, pozwoli nam na dotarcie do nowych grup odbiorców – dodaje Piotr Sobierski, redaktor serwisu gazeta.pl/trojmiasto.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.