Warszawska agencja public relations PR Kwadrat rozpoczęła współpracę z liderem rynku leasingu nieruchomości, LHI Leasing Polska.
Zakres współpracy obejmuje przede wszystkim media relations. Działania te zostaną nakierowane na dwa obszary informacyjne: biznesowy – dotyczący bieżącej działalności rynkowej spółki oraz edukacyjny – związany z promowaniem usług leasingu nieruchomości w Polsce.
– Współpraca z tak renomowanym, międzynarodowym partnerem, jakim jest LHI Leasing, to na pewno nobilitacja. Z drugiej strony, biorąc pod uwagę niską popularność leasingu nieruchomości w Polsce, jest to również wyzwanie. Mamy świadomość, że nasza praca będzie koncentrowała się na edukacji rynku i mediów. To pierwszy krok do popularyzacji tej formy finansowania nieruchomości w Polsce – mówi Jola Chodkowska, prezes agencji PR Kwadrat.
Warszawska agencja specjalizuje się w obsłudze firm branży finansowej. Do grona jej Klientów należą firmy działające w sektorze ubezpieczeniowym, kredytowym, a także leasingowym.
– Niebawem rozpoczniemy trzeci rok współpracy z Masterlease, czołową firmą polskiego rynku leasingu pojazdów, wynajmu długoterminowego i CFM. Wierzymy, że doświadczenie, jakie zdobyliśmy przy wprowadzeniu na rodzimy rynek unikalnych produktów leasingowych, zaowocuje w pracy na rzecz LHI Leasing Polska – podkreśla Jola Chodkowska.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.