Twórcy Prototype Hub zakładali pozyskanie 100 tys. złotych w cztery tygodnie, kwotę udało się zebrać w ciągu zaledwie siedmiu dni. Dzięki projektowi firmy będą mogły wykorzystać potencjał drzemiący w druku 3D.
Środki pozyskane z kampanii spółka przeznaczy na budowę kolejnych modułów w platformie Prototype Hub, działania promocyjne w kierunku pozyskania kolejnych partnerstw i realizacji oraz rozbudowę zespołu o kolejnych developerów i projektantów.
Naszym celem było zebranie 100 tysięcy w 4 tygodnie. W tym momencie założenia zostały zrealizowane, co niewątpliwie jest wielkim sukcesem. Jeśli zainteresowanie inwestorów się utrzyma, to przewidujemy zakończenie kampanii z jeszcze większą liczbą sprzedanych udziałów – powiedział Oskar Lis, CEO Prototype Hub
Do 10 maja 2016 roku inwestorzy nadal mogą nabywać udziały w ramach kampanii.
Prototype Hub pomaga firmom wykorzystać druk 3D w biznesie. Dostarcza kompleksowe rozwiązania e-commerce w branży druku 3D. Specjalizuje się w budowie sklepów 3D z zaawansowanymi funkcjonalnościami i tworzeniu zaawansowanych serwisów. Zapewnia też obsługę logistyczną zamówień i sprzedaż projektów 3D oraz wpiera klientów przy komercjalizacji praw autorskich przy niskich kosztach uruchomienia.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.