Rabatuj.pl: naszym celem są dobre jakościowo kupony [wywiad]

Kody rabatowe  są bardzo popularne, nie tylko na naszym rynku. Czym chce zachęcić użytkowników Rabatuj.pl, co można zrobić aby poprawić jakość kuponów? Pytamy Tomasza Rzepeckiego, pełniącego funkcję Account Managera Okazje.info i koordynatora serwisu Rabatuj.pl

Wydaje mi się, że rynek serwisów z kodami rabatowymi jest chyba w Polsce dość dobrze zagospodarowany. Czym chcecie zachęcić użytkowników?

Tomasz Rzepecki
Tomasz Rzepecki

Za Rabatuj.pl stoi Okazje.info – jedna z najpopularniejszych porównywarek cen w Polsce. Dlaczego o tym wspominam? Bo taka synergia daje wiele możliwości, jeśli chodzi o promocję serwisu i udostępnianie kuponów rabatowych szerokiemu gronu odbiorców. Nasz cel to przede wszystkim dobre jakościowo kupony, dzięki którym klienci sklepów internetowych mogą jeszcze korzystniej i oszczędniej kupować w sieci. Dzięki bliskiej współpracy z ponad 2,7 tys. sklepami mamy możliwość pozyskania unikalnych kuponów, niedostępnych nigdzie indziej. To, co zachęca użytkowników, to również możliwość zaprezentowania kuponów powiązanych z konkretnymi produktami. Dzięki temu wiedzą dokładnie, co mogą kupić, korzystając z rabatu.

Od jakiegoś czasu coraz trudniej w tego typu serwisach znaleźć prawdziwe kody rabatowe – raczej znajdujemy informacje o standardowych promocjach czy informacje o darmowej wysyłce, które są standardowo prezentowane na stronie. Nie tego chyba szukają użytkownicy?

Dlatego właśnie dzięki bezpośredniemu kontaktowi ze sklepami dużo łatwiej jest nam pozyskać unikalne i przede wszystkim realne kupony do sklepów internetowych. Co ciekawe, z naszych dotychczasowych doświadczeń wynika, że kupony rabatowe na darmową dostawę cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Oczywiście, można u nas znaleźć również regularne promocje w sklepach, jednak zdecydowana większość to kupony rabatowe. Obecnie około 20% proc. wszystkich kuponów jest dedykowanych tylko dla serwisu Rabatuj.pl i Okazje.info. Sklepy widzą w tym realną korzyść na poprawienie swojej sprzedaży – a to istotne, zwłaszcza w ostatnim kwartale roku.

Na czym zarabia Wasz serwis i na czym chciałby zarabiać?

Promocja na Rabatuj.pl w standardowej formie jest w pełni bezpłatna dla sklepów internetowych, które współpracują z Okazje.info. Sklepom pomagamy sprzedawać, a klientom kupować – Rabatuj.pl jest kwintesencją tej myśli.

Jak może wyglądać rozwój tego typu serwisów i jak mogą wyglądać one za kilka lat?

Potencjał jest bardzo duży, jednak ciężko przewidzieć, jak będzie wyglądał ten rynek za parę lat. Kilka lat temu obserwowaliśmy wielkie boom na zakupy grupowe, obecnie ten temat ucichł. Teraz panuje moda na tzw. smart shopping, w co dobrze wpisuje się idea kuponów rabatowych i serwisu Rabatuj.pl. Kolejnym widocznym trendem są serwisy społecznościowe, które cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem. Być może taki kształt przybiorą serwisy z kuponami w przyszłości.

Dziękuję za rozmowę i życzę dalszych sukcesów.

Firmy zainteresowane prezentacją swojego projektu w ramach działu „Poznajmy się” zapraszamy do kontaktu.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top