PARP kusi e-biznes darmową kampanią PR

Opublikowano: 21 sierpnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , ,

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości kusi biznesmenów wizją darmowej kampanii promocyjnej ich e-biznesowego projektu. Wystarczy, że przedsiębiorca zdobył unijną dotację za pośrednictwem PARP. Teraz musi już tylko wygrać w nowym konkursie.

Robert ZarychtaPARP kusi e-biznes darmową kampanią PR

SARE sprawdzi, jak korzystamy z e-maila

Opublikowano: 28 maja 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Właśnie rusza kolejne badanie dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce. Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE już po raz czwarty przeanalizuje zmiany w sposobie jej użytkowania. Raport podsumowujący ukaże się tuż po wakacjach. Tegoroczne badanie ma dostarczyć szeregu praktycznych informacji, które pozwolą firmom podnieść jakość prowadzonych działań e-mail marketingowych. Zebrane wyniki pokażą, w jaki sposób internauci korzystają z poczty …

Hanna LaskowskaSARE sprawdzi, jak korzystamy z e-maila

Podsumowanie trzech lat e-mail marketingu

Opublikowano: 11 września 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Już 90% internautów subskrybuje newslettery. Blisko połowa przedsiębiorstw korzysta z e-mail marketingu w realizacji swojej strategii marketingowej, a zaledwie 7% firm nie planuje wdrożyć takich działań – wykazują właśnie opublikowane wyniki trzeciej edycji badania SARE na temat wykorzystania poczty elektronicznej. Badanie SARE dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej przez polskich internautów powtarzane jest corocznie, co pozwala na wskazanie zmian i trendów zaistniałych …

Sylwester KozakPodsumowanie trzech lat e-mail marketingu

Poczta elektroniczna pod lupą

Opublikowano: 12 czerwca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE już po raz trzeci podjęła się zbadania, w jaki sposób Polacy korzystają z poczty elektronicznej. Ankieta dostępna jest od 12 czerwca do 16 lipca pod adresem www.sare.pl/ankieta. Tegoroczne badania mają dostarczyć szeregu praktycznych informacji, które pozwolą zainteresowanym podnieść jakość prowadzonych działań e-mail marketingowych. Patronat branżowy nad wydarzeniem objęło Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Ankieta trzeciej …

Hanna LaskowskaPoczta elektroniczna pod lupą

Nowy serwis Gadzety.biz

Opublikowano: 26 kwietnia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Nowy serwis Gadzety.biz ma wspomagać firmy w poszukiwaniu najlepszych ofert na dostawę artykułów reklamowych. Firmy poszukujące artykułów reklamowych będą mogły w jednym miejscu zapoznać się z ofertą wielu dostawców, najnowszymi tendencjami wśród gadżetów reklamowych,a także zadać konkretne zapytania ofertowe. Zostaną one umieszczone na stronach serwisu oraz rozesłane do zapisanych w bazie dostawców gadżetów. Po analizie otrzymanych odpowiedzi poszukujący gadżetów reklamowych …

Hanna LaskowskaNowy serwis Gadzety.biz

Wykorzystanie e-maila przez polskich użytkowników

Opublikowano: 22 września 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Mamy coraz więcej kont e-mailowych, otrzymujemy coraz więcej spamu, ale praktycznie nie wyobrażamy już sobie pracy bez poczty elektronicznej. Coraz chętniej subskrybujemy newslettery. To tylko część z wyników drugiego badania przeprowadzonego przez SARE na temat wykorzystania poczty elektronicznej przez polskich internautów. Badania wykazały, że 67 % respondentów posiada więcej niż jedno konto pocztowe. Większość z nich otrzymuje od 4 do …

Sylwester KozakWykorzystanie e-maila przez polskich użytkowników

Money.pl ponownie przeciw podwyżce składek na ZUS

Opublikowano: 16 lutego 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Wczoraj, w przeddzień pierwszego czytania w Sejmie rządowego projektu nowelizacji ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, portal finansowy Money.pl zorganizował debatę na temat skutków, jakie przedsiębiorcom przyniesie wprowadzenie w życie rządowych propozycji zmian w wysokości płaconych przez nich składek do ZUS. Kiedy po raz pierwszy w 2004 roku próbowano w parlamencie przeforsować zmiany w zakresie podwyższenia składek ubezpieczeń społecznych dla przedsiębiorców, …

Sylwester KozakMoney.pl ponownie przeciw podwyżce składek na ZUS