Raport Linteri – Mobile w realu. Cyfrowe narzędzia komunikacji w świecie fizycznym.

Opublikowano: 13 lutego 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Firma Linteri wydała pierwszą edycję raportu poświęconego technologiom zbliżeniowym i mobilnym. Do współpracy nad raportem zaprosiła firmy, które zajmują się m.in. analityką, promocją aplikacji mobilnych, zakupem mediów czy produkcją beaconów. W raporcie znaleźć można najlepsze praktyki opracowane na bazie doświadczeń firm Justwifi, Bluerank, Kontakt.io, Adprime, adrino, snapp, MEC oraz Polska Rada Centów Handlowych.

Dawid ZarazińskiRaport Linteri – Mobile w realu. Cyfrowe narzędzia komunikacji w świecie fizycznym.

Liderzy SEO w 2015 [RAPORT]

Opublikowano: 27 stycznia 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Właśnie ukazała się nowa edycja raportu poświęconego liderom SEO w 2015 roku. Jego autor ponownie sprawdził, które serwisy w swoich branżach spisały się najlepiej. Jaki ruch udało im się wygenerować?

Dawid ZarazińskiLiderzy SEO w 2015 [RAPORT]

Portret m-konsumenta: raport z mobilnych zakupów

Opublikowano: 11 września 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Jak wygląda sprzedaż wielokanałowa? Jakie urządzenia towarzyszą klientom w procesie zakupowym? Odpowiedzi na te oraz inne pytania można znaleźć w nowym raporcie Izby Gospodarki Elektronicznej, który poświęcony jest m-commerce. Raport wykonał na zlecenie e-Izby Mobile Institute.

Dawid ZarazińskiPortret m-konsumenta: raport z mobilnych zakupów

Raport Whitepress o blogach i portalach: czy, jak i ile zarabiają?

Opublikowano: 29 lipca 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Kampanie promocyjne, artykuły sponsorowane, sieci afiliacyjne, programy partnerskie, reklamy – które z tych sposobów zarabiania najlepiej sprawdzają się w przypadku blogerów i wydawców portali? Odpowiedzi poszukała platforma Whitepress w badaniach, w których wzięło udział ponad 180 osób.

Dawid ZarazińskiRaport Whitepress o blogach i portalach: czy, jak i ile zarabiają?

Raport: liderzy działań SEO w 2014 roku

Opublikowano: 5 lutego 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Właśnie ukazał się nowy raport poświęcony liderom SEO w 2014 roku. Jego autor sprawdził, które serwisy w swoich branżach spisały się najlepiej. Ile słów kluczowych posiadają? Jaki ruch udało im się wygenerować?

Dawid ZarazińskiRaport: liderzy działań SEO w 2014 roku