Grupa Onet.pl i Ringier Axel Springer Polska połączą swoje siły i utworzą jedną, zintegrowaną spółkę sprzedażową. Każda z firm będzie posiadała 50 proc. udziałów w nowej organizacji o nazwie Media Impact Polska.
Nowa organizacja ma być lepiej zorientowana na potrzeby klientów, oferując poszerzone portfolio mediów oraz produkty cross-mediowe. Media Impact Polska będzie funkcjonować niezależnie od Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet, ale pod kierownictwem ekspertów z obu firm. Do zarządu spółki wejdą: Maciej Kossowski (Onet), zastępca dyrektora generalnego, dyrektor ds. kluczowych klientów i sprzedaży Agencyjnej, Mariusz Wąsiński (RASP), dyrektor sprzedaży specjalnej i Justyna Duszyńska (Onet), dyrektor operacyjny, odpowiedzialna również za sprzedaż regionalną. Rekrutacja na stanowisko Dyrektora Generalnego Media Impact Polska jest aktualnie prowadzona. Nowa organizacja zostanie uruchomiona w czwartym kwartale bieżącego roku.
Połączenie sił i stworzenie jednej organizacji sprzedażowej, która będzie oferować jedne z najsilniejszych cyfrowych i prasowych marek na polskim rynku, pozwoli nam zdobyć przewagę konkurencyjną i zaproponować naszym klientom idealnie dopasowane rozwiązania reklamowe – powiedziała Edyta Sadowska, szefowa Ringier Axel Springer Polska.
Media Impact Polska będzie największą organizacją sprzedażową w Polsce, która połączy doświadczenia Onetu i Ringier Axel Springer Polska, aby oferować szeroki wachlarz unikalnych produktów. Klienci obu firm zostaną wkrótce poinformowani o nowej organizacji i nowych możliwościach marketingowych, które będziemy oferować w przyszłości – dodał Robert Bednarski, szef Grupy Onet.
Portfolio nowej spółki będzie łączyć marki zarówno prasowe jak i cyfrowe: Onet.pl, Fakt, Przegląd Sportowy, Newsweek i Forbes.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.