Sagem Communication Poland i Telepizza rozpoczynają wspólną akcję promocyjną. W ramach partnerstwa strategicznego firmy przygotowały ogólnopolski konkurs, który potrwa od 1.listopada do 24 grudnia 2007.
Każdy, kto w czasie trwania konkursu zamówi dowolną pizzę w sieci Telepizza, otrzyma kupon z kodem umożliwiającym udział w losowaniu nagród. Codziennie do wygrania będą telefony Sagem, zaproszenia do Telepizzy, kubki i smycze Sagem oraz płyty Radia Zet.
Kampania promująca konkurs pojawi się na antenie Radia Zet i potrwa 7 tygodni. Uzupełnią ją konkursy i promocje na łamach prasy lokalnej. Informacje na temat konkursu znajdą się także na kuponach i ulotkach Telepizzy oraz na plakatach w sieci restauracji na terenie całego kraju.
Telepizza regularnie organizuje konkursy i promocje dla swoich klientów, po raz pierwszy jednak mamy przyjemność współpracować z firmą Sagem. Liczymy na to, że wspólna kampania korzystnie wpłynie na postrzeganie obu marek, a także pozwoli nam wzmocnić lojalność klientów i poszerzyć naszą bazę danych- mówi Joanna Gorczyca, kierownik działu marketingu globalnego Telepizza Poland.
Partnerstwo strategiczne z Telepizzą to doskonała okazja, by dotrzeć z naszą ofertą do młodych, aktywnych ludzi ze średnich i dużych miast. Zakładamy, że współpraca z Telepizzą, wsparta działaniami ATL i BTL, zwiększy rozpoznawalność marki Sagem i pozytywnie wpłynie na wizerunek i ocenę firmy w oczach klientów- dodaje Anna Sanocka, PR Manager w Sagem Communication Poland.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.