Wzrastająca popularność portali video takich, jak Youtube.com czy Vimeo sprawia, że marketerzy muszą jeszcze raz przemyśleć rolę filmu w procesie angażowania odbiorcy przekazu reklamowego. SARE wprowadza do swojego systemu funkcję video-maili.
W oparciu o badania firmy comScore z rynku amerykańskiego mówiących o dużym wzroście zainteresowania filmami video, SARE postanowiła udostępnić swoim klientom funkcję video-maila. Film w newsletterze w znaczący sposób zwiększa zainteresowanie prezentowanymi w mailingu informacjami, produktami bądź usługami oraz gwarantuje większy współczynnik kliknięć.
Od teraz użytkownicy systemu, korzystając z przyjaznego interfejsu, mogą w łatwy sposób dodawać do newsletterów i mailingów odniesienia do pików video umieszczanych na popularnych serwisach, takich jak Youtube.pl, Blip.tv, Vimeo, Metacafe, Veoh czy Dailymotion.
Do tej pory umieszczenie filmu w e-mailu możliwe było poprzez zamieszczenie grafiki okienka odtwarzacza wraz z odpowiednim linkiem lub poprzez wstawienie tekstu kierującego do wybranego materiału video. Zastosowana w SARE technologia znacznie upraszcza ten proces i pozwala za pomocą edytora HTML jednym kliknięciem dodać video do e-maila.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.