Poznaj mistrzów SEO [RAPORT]

Opublikowano: 8 lutego 2018. Kategoria: Rynek. Tagi:

Ukazała się tegoroczna edycja raportu poświęconego marketingowi w wyszukiwarkach. „Raport SEO 2017 – liderzy swoich branż”  to narzędzie pomocne w zapoznaniu z tymi przedsiębiorcami, którzy w dziedzinie SEO odnieśli prawdziwy sukces.

Dawid ZarazińskiPoznaj mistrzów SEO [RAPORT]

Jak przeprowadzić samodzielny audyt SEO [bezpłatny e-book]

Opublikowano: 4 kwietnia 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

To pierwszy na polskim rynku, tak obszerny i kompletny poradnik dla osób, które same chcą sprawdzić swoją stronę internetową pod kątem SEO. Publikacja została opracowana w ramach projektu edukacyjnego Nowa koncepcja SEO i jest całkowicie darmowa.

Dawid ZarazińskiJak przeprowadzić samodzielny audyt SEO [bezpłatny e-book]

Liderzy SEO w 2015 [RAPORT]

Opublikowano: 27 stycznia 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Właśnie ukazała się nowa edycja raportu poświęconego liderom SEO w 2015 roku. Jego autor ponownie sprawdził, które serwisy w swoich branżach spisały się najlepiej. Jaki ruch udało im się wygenerować?

Dawid ZarazińskiLiderzy SEO w 2015 [RAPORT]

Nowa koncepcja SEO odpowiedzią na wymagania rynku i Google

Opublikowano: 2 grudnia 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Platforma WhitePress uruchamia nowy projekt skierowany do specjalistów SEO oraz ich klientów. „Nowa Koncepcja SEO” ma na celu zebranie jak największej liczby materiałów edukacyjnych dotyczących skuteczniej promocji stron internetowych. Autorzy zakładają, że działania SEO powinny być realizowane kompleksowo wraz z innymi usługami i transparentnie raportowane oraz rozliczane.

Dawid ZarazińskiNowa koncepcja SEO odpowiedzią na wymagania rynku i Google

Raport: liderzy działań SEO w 2014 roku

Opublikowano: 5 lutego 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Właśnie ukazał się nowy raport poświęcony liderom SEO w 2014 roku. Jego autor sprawdził, które serwisy w swoich branżach spisały się najlepiej. Ile słów kluczowych posiadają? Jaki ruch udało im się wygenerować?

Dawid ZarazińskiRaport: liderzy działań SEO w 2014 roku

Śledzenie kampanii w Google Analytics [art. ekspercki]

Opublikowano: 13 marca 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Prowadzenie kampanii reklamowych w internecie daje nam jedną zasadniczą przewagę na aktywnością offline – jest zdecydowanie najlepiej mierzalne. Dzięki temu, mamy nie tylko możliwość oceny efektów przeprowadzonych działań, ale także możemy na bieżąco optymalizować ich parametry i tym samym poprawiać skuteczność.

Dawid ZarazińskiŚledzenie kampanii w Google Analytics [art. ekspercki]