Narzędzia dla specjalisty SEM [artykuł ekspercki]

Opublikowano: 20 września 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Obecnie marketerzy nie muszą polegać tylko na swojej intuicji. Mają do dyspozycji cały szereg narzędzi (dostarczanych głównie przez Google), które mogą znacznie ułatwić budowę marki w internecie, czy pozwolić poznać zachowania użytkowników wyszukiwarki. Przyjrzyjmy się najważniejszym z nich.

Dawid ZarazińskiNarzędzia dla specjalisty SEM [artykuł ekspercki]

SEO Czy PPC? [artykuł ekspercki]

Opublikowano: 10 września 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Pozycjonowanie czy AdWords? Wyniki organiczne czy linki sponsorowane? SEO czy PPC? Ten różnie określany problem dotyczy wielu osób podejmujących decyzję o promocji swojej strony w wyszukiwarce. Oceniając oba te obszary w oparciu o 10 kryteriów, postarajmy się odpowiedzieć na to pytanie.

Dawid ZarazińskiSEO Czy PPC? [artykuł ekspercki]

Google pozwala blokować strony

Opublikowano: 11 marca 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Firma Google umożliwiła internautom blokowanie stron z wyników wyszukiwania – bez potrzeby instalowania dodatkowych wtyczek do przeglądarki. Blokady użytkowników nie będą brane pod uwagę w ogólnym rankingu stron. Na razie.

Dawid ZarazińskiGoogle pozwala blokować strony

Google aktualizuje algorytm wyszukiwarki

Opublikowano: 25 lutego 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Kilka tygodni temu firma Google zapowiedziała, że walczyć będzie z farmami treści (ang. content farm) by polepszyć jakość wyników w swej wyszukiwarce. Ogłosiła właśnie, że zakończyła pierwszy etap tej walki wprowadzając aktualizację do algorytmu wyszukiwania.

aznews.plGoogle aktualizuje algorytm wyszukiwarki

Wyniki w Google zmieniające się w czasie rzeczywistym?

Opublikowano: 23 sierpnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Firma Google testuje nową funkcjonalność związaną z wyszukiwaniem informacji – wyniki w wyszukiwarce mają zmieniać się w czasie rzeczywistym, w zależności od tego, jakie słowa wpisywać będzie użytkownik. Bez konieczności kliknięcia przycisku „Szukaj”.

Dawid ZarazińskiWyniki w Google zmieniające się w czasie rzeczywistym?