Wybrano zwycięzcę II edycji Urban Quest

Opublikowano: 5 października 2017. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Zakończyła się II edycja programu Urban Quest, zainicjowanego przez Skanska i Business Link. Organizatorzy po raz kolejny poszukiwali startupów oferujących innowacyjne rozwiązania dla przestrzeni biurowych.

Dawid ZarazińskiWybrano zwycięzcę II edycji Urban Quest

Polscy profesjonaliści wybierają Google

Opublikowano: 11 grudnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Jesienią tego roku Universum Polska Sp. z o.o. przeprowadziło badanie wśród profesjonalistów, czyli osób z wykształceniem wyższym i doświadczeniem zawodowym, dotyczące planów rozwoju ich kariery zawodowej oraz wizerunku pracodawców działających na rynku polskim. Wzięło w nim udział ponad 3000 osób z minimum rocznym doświadczeniem zawodowym. W odróżnieniu od wyników badań przeprowadzanych przez Universum wśród profesjonalistów w innych krajach, najważniejszym celem …

Hanna LaskowskaPolscy profesjonaliści wybierają Google

Nowe realizacje Super Media dla Skanska

Opublikowano: 16 września 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Długofalowa współpraca Super Media z jednym z liderów branży budowlanej – Skanska – zaowocowała nowymi projektami z dziedziny marketingu interaktywnego. Godna uwagi jest zmodyfikowana prezentacja serwisu “Kasia i Tomek” przedstawiająca apartament, w którym nagrywany był popularny serial z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka. Serwis skanskarezydencje.pl udostępnia wszelkie istotne informacje dotyczące pomieszczenia – w tym plany, opis lokalizacji i budynku, …

Sylwester KozakNowe realizacje Super Media dla Skanska

Sukces kampanii promocyjnej Skanska Rezydencje w Internecie

Opublikowano: 1 sierpnia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Super Media Interactive przygotowała i przeprowadziła w miesiącach czerwiec-lipiec 2002 kampanię promocyjną dla firmy Skanska Rezydencje. Celem właśnie zakończonej kampanii było przede wszystkim zwiększenie świadomości marki, poinformowanie o rozszerzonej ofercie, a co za tym idzie zmianie pozycjonowania (oferowanie mieszkań dla różnych segmentów rynku), jak również wygenerowanie ruchu na reklamowanym serwisie (http://www.skanskarezydencje.pl). W ramach akcji promocyjnej dla firmy Skanska Rezydencje zorganizowano …

Sylwester KozakSukces kampanii promocyjnej Skanska Rezydencje w Internecie