Niewykorzystany potencjał LinkedIn. Social selling po polsku [BADANIA]

Opublikowano: 13 czerwca 2018. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Do podjęcia decyzji zakupowej aż 75 proc. klientów B2B wykorzystuje media społecznościowe. Ten odsetek jest jeszcze większy w przypadku menedżerów wyższego szczebla (c-level) oraz wiceprezesów firm i wynosi 84 proc. Jak wobec tego reagują i działają firmy oraz ich managerowie w Polsce? Czy są tam, gdzie ich klienci?

Dawid ZarazińskiNiewykorzystany potencjał LinkedIn. Social selling po polsku [BADANIA]

Sprzedajemy.pl – nieaukcyjna platforma ogłoszeniowa

Opublikowano: 22 marca 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Ruszył dziś serwis Sprzedajemy.pl, który określa się mianem „nieaukcyjnej platformy dla sprzedających i kupujących”. Wyróżnikiem projektu ma być głęboka integracja z Facebookiem. Twórcy mówią o nowej jakości na rynku.

Dawid ZarazińskiSprzedajemy.pl – nieaukcyjna platforma ogłoszeniowa