Reklamowanie usługi prawnych jest obwarowane wieloma ograniczeniami. Czy specprawnik.pl pomoże prawnikom znaleźć nowych klientów?
Jak opiszecie swój projekt w 100 słowach?
Specprawnik.pl to nowatorski sposób przedstawiania prawników, ich specjalizacji, opisów spraw, które prowadzili, dostępności i oferty cenowej, który pozwala klientom świadomie wybrać właściwego prawnika. Dzięki nowatorskiej usłudze Activbox, klient ma możliwość zakupu usługi prawnej bezpośrednio z profilu prawnika, mając pełną wiedzę odnośnie ceny i zakresu oferowanej usługi. Serwis umożliwia też klientom uzyskiwanie bezpłatnych porad od prawników, czym przyczynia się do ich popularyzacji oraz wzrostu liczby zleceń.
Skąd pomysł?
[pullquote type=”right”](…) rozwiązujemy problem zakazu reklamy dla prawników. W serwisie mogą oni zgłaszać się do spraw, odpisywać klientom, publikować na blogu i zgłaszać się do nieodpłatnej pomocy przez telefon.[/pullquote]Założyciel serwisu, Katarzyna Abramowicz jest z zawodu radcą prawnym. Doświadczenia zawodowe uświadomiły jej, że nie ma miejsca gdzie klient mógłby łatwo porównać różnych prawników, ich ceny i opinie a z drugiej strony prawnicy nie mają miejsca w sieci, skąd mogliby pozyskiwać klientów i rozwijać swoje kancelarie budując markę przyjaznego i profesjonalnego prawnika.
Jak wygląda Wasz zespół? W jakim stopniu korzystacie z usług firm zewnętrznych?
Nasz zespół składa się ze specjalistów IT, prężnego marketingu on-line i pracowników obsługi, którzy pomagają klientom i prawnikom w znalezieniu właściwego rozwiązania.
Co jest Waszym atutem? Jaki problem rozwiązujecie?
Naszym autem jest wielopoziomowa pomoc klientowi. W zależności od tego na jakim etapie się znajduje, czy chce tylko o coś zapytać prawnika, porozmawiać telefonicznie, umówić się na spotkanie – czy nawet kupić usługę prawną on-line, w serwisie znajdzie dla siebie rozwiązanie.
Z drugiej strony rozwiązujemy problem zakazu reklamy dla prawników. W serwisie mogą oni zgłaszać się do spraw, odpisywać klientom, publikować na blogu i zgłaszać się do nieodpłatnej pomocy przez telefon.
Kto jest Waszą najważniejszą konkurencją? Jakie widzicie bariery w rozwijaniu Waszego projektu?
Na tę chwilę nikt w Polsce nie prowadzi w ten sposób serwisu dla prawników. Są albo strony z wizytówkami (które klientowi dają jedynie dane adresowe prawnika) albo serwisy gdzie klient może kupić usługę, ale jedynie od wybranej przez właścicieli portalu grupy współpracujących prawników. W specprawniku zarejestrować się może każdy mający prawo do wykonywania zawodu adwokat czy radca prawny.
Czy szukacie partnera, który pomógłby rozwijać projekt?
Tak, jesteśmy otwarci na rozmowy z potencjalnymi inwestorami.
Jaki macie model biznesowy i do kogo chcecie docierać?
W naszym modelu biznesowym prawnik opłaca konto Premium, które daje mu znacznie większe możliwości pozyskania klienta niż bezpłatne konto start.
Jak definiujecie swój cel biznesowy na najbliższe pół roku?
W ciągu najbliższych sześciu miesięcy zamierzamy wdrożyć innowacyjną wyszukiwarkę w serwisie, która dla danego problemu wskaże klientowi najlepsze rozwiązanie, nawet bez konieczności zadawania pytania.
Jakie są Wasze plany rozwojowe?
Planujemy nadal dynamicznie się rozwijać i pozyskiwać coraz więcej prawników do serwisu, których już dziś jest w serwisie ponad 3 200.
Wszystkich zainteresowanych przedstawieniem swojego projektu na łamach e-biznes.pl w ramach cyklu „Pokaż swój #startup” zapraszamy do wypełnienia formularza na e-biznes.pl/startup.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.