Ruszyła usługa Sprzedawcy.Online skierowana do sklepów online, która ma być odpowiedzią na zmiany w ramach usług call center i outsourcingu konsultantów infolinii. Polega ona na możliwości wynajmu wyspecjalizowanych konsultantów obsługi klienta nawet na kilka godzin tygodniowo, bądź wtedy, gdy zachodzi wzrost ruchu w sklepie online bądź na stronie www.
Wyróżnikiem nowej usługi ma być możliwość natychmiastowego wyboru przez firmy gotowych, elastycznych pakietów godzin wsparcia e-sklepu, przez konsultantów i sprzedawców, którzy zdalnie wspierają przedsiębiorstwa w obsłudze klienta, za pomocą chatu bądź infolinii. Przeszkoleni, zdalni konsultanci, obsłużyć mają w imieniu zleceniodawcy ich klientów wykorzystując live chat, infolinię telefoniczną czy video chat – w uzgodnionym okresie – np. godzinę w tygodniu, lub „od 12 do 15”, czy w „gorące czwartki” (czyli w wyznaczonych przedziałach czasowych).
Archaiczny sposób działania obecnych call center nie przystaje do wymagań dzisiejszego e-commerce. Sklepy online nie działają od 9 do 17, i dlatego też wsparcie sprzedaży musi odzwierciedlać „gorące okresy”, które dziś są efektem kampanii online, e-mailingu, czy posta na Facebooku. Sklepów nie stać na zatrudnienie pełnoetatowego pracownika call center, który jest wykorzystywany tylko częściowo, bądź w innych godzinach – mówi Marcin Strzałkowski, prezes InteliWISE SA, która świadczy nową usługę.
Ceny usługi rozpoczynają się od 225 zł za 10 godzin miesięcznie. Więcej informacji na stronie sprzedawcy.online.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.