Sprzedawcy.Online: outsourcing obsługi klienta w e-sklepie

Ruszyła usługa Sprzedawcy.Online skierowana do sklepów online, która ma być odpowiedzią na zmiany w ramach usług call center i outsourcingu konsultantów infolinii. Polega ona na możliwości wynajmu wyspecjalizowanych konsultantów obsługi klienta nawet na kilka godzin tygodniowo, bądź wtedy, gdy zachodzi wzrost ruchu w sklepie online bądź na stronie www.

sprzedawcyonlineWyróżnikiem nowej usługi ma być możliwość natychmiastowego wyboru przez firmy gotowych, elastycznych pakietów godzin wsparcia e-sklepu, przez konsultantów i sprzedawców, którzy zdalnie wspierają przedsiębiorstwa w obsłudze klienta, za pomocą chatu bądź infolinii. Przeszkoleni, zdalni konsultanci, obsłużyć mają w imieniu zleceniodawcy ich klientów wykorzystując live chat, infolinię telefoniczną czy video chat – w  uzgodnionym okresie – np. godzinę w tygodniu, lub „od 12 do 15”, czy w „gorące czwartki” (czyli w wyznaczonych przedziałach czasowych).

Archaiczny sposób działania obecnych call center nie przystaje do wymagań dzisiejszego e-commerce. Sklepy online nie działają od 9 do 17,  i dlatego też wsparcie sprzedaży musi odzwierciedlać „gorące okresy”, które dziś są efektem kampanii online, e-mailingu, czy posta na Facebooku. Sklepów nie stać na zatrudnienie pełnoetatowego pracownika call center, który jest wykorzystywany tylko częściowo, bądź w innych godzinach – mówi Marcin Strzałkowski, prezes InteliWISE SA, która świadczy nową usługę.

Ceny usługi rozpoczynają się od 225 zł za 10 godzin miesięcznie. Więcej informacji na stronie sprzedawcy.online.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top