Jak zwiększyć konwersję w aplikacji mobilnej o 84%? [case study]

Opublikowano: 20 marca 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Jak zoptymalizować i uspójnić ze sobą aplikacje mobilne na trzy różne systemy operacyjne? Co zrobić, aby zmiany przełożyły się na korzystne wyniki biznesowe? Zapraszamy do zapoznania się z case study współpracy agencji Symetria z Ceneo.pl.

Sylwester KozakJak zwiększyć konwersję w aplikacji mobilnej o 84%? [case study]

Eurobank najlepszy w raporcie Symetrii „Kieszonkowe aplikacje bankowe 2013”

Opublikowano: 8 listopada 2013. Kategoria: Android Aplikacje Rynek. Tagi: , , , ,

Symetria przygotowała raport „Kieszonkowe aplikacje bankowe 2013” w którym znajdziemy m.in. ranking aplikacji mobilnych banków. Uwzględniono również aplikacje IKO i PeoPay.

Sylwester KozakEurobank najlepszy w raporcie Symetrii „Kieszonkowe aplikacje bankowe 2013”

Jak skutecznie sprzedawać ubezpieczenia assistance przez internet? [case study]

Opublikowano: 24 października 2013. Kategoria: Marketing i reklama. Tagi: , , , , ,

W dzisiejszych czasach Internet służy do dystrybucji praktycznie wszystkich usług i produktów dostępnych na rynku. Jak jednak postępować w przypadku usług niszowych, do których zaliczane są ubezpieczenia auto assistance? Przed takim zadaniem stanęła Symetria w ramach współpracy podjętej z firmą Starter. 

Sylwester KozakJak skutecznie sprzedawać ubezpieczenia assistance przez internet? [case study]

Symetria kreatywnie dla Instytutu Spraw Obywatelskich [case-study]

Opublikowano: 27 maja 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W sytuacji szumu informacyjnego i niezliczonej ilości dochodzących zewsząd komunikatów, stworzenie angażującej kampanii społecznej wymaga sporej dozy kreatywności oraz wykorzystania najnowszych technologii. Przed takim dylematem stanął Instytut Spraw Obywatelskim tworząc koncepcję kampanii społecznej w listopadzie 2012.

Sylwester KozakSymetria kreatywnie dla Instytutu Spraw Obywatelskich [case-study]

3 w 1, czyli o efektywnej migracji użytkowników serwisów C.H. Beck [case study]

Opublikowano: 14 maja 2013. Kategoria: Marketing i reklama Stworzenie strony WWW. Tagi: ,

Zaprojektowanie nowego serwisu to zawsze duże wyzwanie. A co jeśli ma on składać się z funkcjonalności 3 innych stron, które już istnieją? Przed takim wyzwaniem stanęła Symetria opracowując rozwiązanie dla C.H. Beck, które było skierowane do różnych grup sektora publicznego i prywatnego.

Sylwester Kozak3 w 1, czyli o efektywnej migracji użytkowników serwisów C.H. Beck [case study]