W zeszłym tygodniu w Krakowie zakończyła się druga edycja targów easyFairs FOOD-to-GO, przeznaczonych dla branży małej gastronomii, fast food i cateringu, które pomimo kiepskich warunków pogodowych spotkały się z dużym zainteresowaniem. Większość odwiedzających wskazała Internet jako główne źródło informacji o targach.
Choć dni targów zbiegły się z bardzo trudną sytuacją powodziową, poważnymi utrudnieniami komunikacyjnymi (zamknięta część dróg i mostów) i dramatycznymi doniesieniami medialnymi, targi odwiedziła prawie jedna trzecia planowanej grupy gości. Byli to odwiedzający, realnie zainteresowani propozycjami wystawców, osoby zdeterminowane do zrobienia dobrego interesu.
– Z analiz, przeprowadzonych wśród gości targowych oraz z ilości rejestracji internetowych (wzrost o ponad 300%) widać dynamiczny wzrost znaczenia Internetu w kampanii promocyjnej, zdecydowana większość odwiedzających wskazywała Internet (mailing, newslettery), jako główne źródło informacji o targach – podkreśla Angelika Matusik, Marketing Manager easyFairs.
Odwiedzający chwalili ciekawą i kompleksową ofertę wystawców, dobre przygotowanie handlowe i wyczerpującą informację. Co warto podkreślić, w tym roku było o 50% więcej wystawców niż w roku ubiegłym, tak więc zarówno formuła imprezy jak i jej tematyka zyskały uznanie wśród uczestników. Krótkie branżowe spotkania b2b, skupiające się na ściśle wybranej tematyce, organizowane wg jednolitych standardów, z troską o oszczędność kosztów i czasu.
– Aby zapewnić sukces promocyjny targów, kampania informacyjna prowadzona była wielotorowo, z wykorzystaniem bardzo wielu narzędzi marketingowych. Oprócz prasy i Internetu, pojawiły się billboardy (w tym także ledy), plakaty, spoty i drukowane zaproszenia dystrybuowane wspólnie z Wystawcami, partnerami oraz wysyłane lub roznoszone do konkretnych osób, które stanowią potencjalnych odwiedzających targi easyFairs FOOD-to-GO. W ten sposób wśród właścicieli, ajentów i kierowników: barów, kebab barów, fast foodów, firm cateringowych, kawiarni, lodziarni itd. rozdystrybuowano pawie 20 tys. zaproszeń – mówi Angelika Matusik.
Integralną część imprezy stanowił również SALON FRANCZYZY, w którym 9 sieci prezentowało swoje rozwiązania organizacyjne i pomysły na biznes.
W przyszłym roku easyFairs zaplanowało dwie edycje imprezy: 8-9 luty 2011 w Sopocie – easyFairs FOOD-to-GO Pólnoc oraz 11-12 maja w Krakowie- easyFairs FOOD-to-GO Południe – III edycja. Jak zapewniają organizatorzy gwarantowane powodzenie, żadnych powodzi.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.