Telekomunikacja Polska bliżej Cisco Systems

Telekomunikacja Polska i Cisco Systems podpisały umowę ramową określającą zasady współpracy w zakresie wsparcia Cisco Systems dla Telekomunikacji Polskiej oraz jej klientów. Dzięki podpisaniu umowy Telekomunikacja Polska uzyskała dostęp do wsparcia technicznego Cisco Systems zarówno dla własnych rozwiązań sieciowych, jak i dla rozwiązań swoich klientów korporacyjnych.

Umowa podpisana przez Telekomunikację Polską umożliwia wykorzystanie takich usług, jak:

bezpośrednie wsparcie techniczne sprzętu i oprogramowania Cisco Systems,

dostarczenie sprzętu zamiennego w przypadku awarii,

zapewnienie możliwości dostępu do Centrum Wsparcia Technicznego Cisco.

'Współpraca pomiędzy Telekomunikacją Polską i Cisco Systems realizowana jest w kilku obszarach. Z jednej strony, jesteśmy dla Telekomunikacji dostawcą technologii i rozwiązań przeznaczonych do budowy sieci produkcyjnej oraz sieci wewnętrznej. Z drugiej natomiast, dzięki znajomości zarówno rynku operatorskiego, jak i korporacyjnego – służymy doradztwem biznesowym, pomocnym w tworzeniu zaawansowanych usług opartych na pakietowej transmisji danych, głosu i wideo. Usługi te, takie jak już realizowane zarządzane CPE czy zarządzana telefonia IP – stanowią dla Telekomunikacji Polskiej nowe źródło przychodów’. – powiedział Dariusz Chwiejczak, dyrektor generalny Cisco Systems Poland.

'Kontrakt serwisowy z Cisco Systems ma dwa ważne aspekty. Z jednej strony zapewnia wysoki poziom obsługi technicznej naszej własnej sieci produkcyjnej. Jest to niezbędny warunek świadczenia usług telekomunikacyjnych o bardzo wysokim poziomie jakości i niezawodności. Z drugiej strony, jest elementem realizacji programu partnerskiego z Cisco Systems’ – powiedział Konrad Kobylecki, Członek Zarządu ds. Techniki Telekomunikacji Polskiej.

http://www.tp.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top