Ponad 86 milionów złotych może wynosić wartość promocyjna wzmianek o Euro 2012 w mediach społecznościowych w pięciu europejskich krajach – wynika z analizy międzynarodowej sieci eBuzzing reprezentowanej w Polsce przez agencję Think Kong.
Z analizy przeprowadzonej przez sieć eBuzzing we Francji, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech oraz Wielkiej Brytanii wynika, że platformą społecznościową, która generowała zdecydowanie największą liczbę wzmianek na temat Euro 2012 był Twitter. Aż 87 proc. ogólnej liczby wypowiedzi na temat mistrzostw pojawiających się w mediach społecznościowych pochodziło właśnie z tego serwisu.
Łącznie wzmianki o Euro 2012 pojawiły się w tweetach prawie 600 tys. użytkowników Twittera. Według szacunków eBuzzing internetowe wpisy na Twitterze o Euro 2012 w 5 językach mogły dotrzeć łącznie do blisko 539 mln osób. Popularność turnieju w internecie – mierzona liczbą publikacji – rosła z dnia na dzień i największą wartość osiągnęła w dniu finału.
Aktywność użytkowników w mediach społecznościowych ma konkretną wartość promocyjną, którą da się wyrazić w złotówkach czy euro. Kalkulację wartości wzmianek o Euro 2012 oparto na wskaźniku OTS – opportunity to see, który określa liczbę możliwych kontaktów z treściami dotyczącymi mistrzostw. 86 milionów złotych to wyliczony w ten sposób, przybliżony ekwiwalent reklamowy wzmianek na Twitterze, Facebooku, forach i blogach dotyczących Euro 2012 w ciągu jednego miesiąca – powiedział Norbert Kilen z agencji Think Kong.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.