Od kwietnia br. do ARBOinteractive dołączył portal informacyjny TVP.info oraz serwis branży marketingu, mediów i sprzedaży Brief.pl. Obie witryny znalazły się w ofercie sieci reklamy biznesowej BizOn media oraz sieci internetowej reklamy wideo V2Media.
TVP.info oraz Brief.pl wzmocniły w sieci BizOn media pakiet Opinie/Newsroom, zaś Brief.pl został włączony również do pakietu Marketing i PR. Na obu witrynach dostępne są płaskie formy reklamy. Sieć V2Media sprzedawać będzie natomiast prerolle i postrolle emitowane przy materiałach wideo. Na TVP.info są to informacje z Polski i ze świata, na Brief.pl natomiast wywiady i relacje ze świata biznesu, marketingu i sprzedaży.
Serwis TVP.info publikuje bieżące doniesienia z kraju i ze świata. Witryna udostępnia poza tym oglądanie online wybranych pozycji informacyjnych z ramówki TVP, np. Teleexpress, Wiadomości, Minęła dwudziesta czy Raport z Polski. W marcu 2011 witryna zanotowała ponad 3,4 mln odsłon oraz 433 000 użytkowników. Ponad połowa z nich to osoby w wieku 15-34 lata (Megapanel PBI/Gemius, 2011.01).
Druga z nowych witryn w portfolio grupy ARBOinteractive to Brief.pl – strona magazynu o tematyce biznesowej, marketingowej i sprzedażowej. W internetowym wydaniu Brief publikuje wypowiedzi eksperckie i wywiady z ludźmi biznesu, specjalistami marketingu, przedstawicielami agencji oraz mediów, a także doniesienia z branży.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.