UseLab Sp. z.o.o zakończyła dla GG Network S.A. (dawniej Gadu-Gadu S.A.) analizę eye trackingową projektu nowego portalu Gadu-Gadu oraz portali konkurencyjnych pod kątem komunikacji marketingowej.
Badanie rozpoczęto w lutym 2009 roku na reprezentatywnej grupie (25 osób) wraz z statystycznymi analizami ilościowymi.
– Dzięki przeprowadzonemu badaniu udało się uniknąć kilku problemów z ważnymi funkcjami serwisu – potwierdza Adam Zajdzik, Product Owner GG Network SA. – Szczegółowy raport z badania wskazał nam np. trudności użytkowników ze zrozumieniem wybranych przez nas ikon. Badanie utwierdziło nas w przekonaniu, że nasze pomysły, wynikające z analizy konkurencyjnych portali, sprawdzają się w praktyce, a obrany kierunek rozwoju ma duży potencjał – dodaje.
Spółka UseLab zrealizowała projekty dla wielu dużych firm, np. w lutym br. na zlecenie Cityboard Media wykonano badanie eye trackingowe reklam marki Orange. Przedstawiciele UseLab nie ukrywają jednak, że analiza portalu Gadu-Gadu była dla nich bardzo ważnym przedsięwzięciem.
– Praca na rzecz takiej spółki jak GG Network SA, z której rozwiązań korzysta już chyba co drugi polski internauta, to wielki prestiż dla firmy, ale i duże wyzwanie. Cieszy nas fakt, że nasze rozwiązania pomogą użytkownikom Gadu-Gadu jeszcze efektywniej korzystać z oferowanych im przez spółkę usług – powiedział Hubert Anyżewski, członek zarządu UseLab.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.