Nowa kampania Visa promująca zakupy kartą w internecie

Opublikowano: 15 stycznia 2020. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Visa w nowej kampanii „2 na 3 sprzedawców woli, gdy za zakupy płacisz kartą lub telefonem” promuje zarówno płatności mobilne za pomocą smartfonów i inteligentnych zegarków, jak też transakcje kartą w sklepach internetowych. Kampanię poprzedziło badanie Kantar na ogólnopolskiej grupie sprzedawców w sierpniu 2019 r. Wynika z niego, że 2 na 3 sprzedawców w stacjonarnych punktach sprzedaży w Polsce woli, …

Sylwester KozakNowa kampania Visa promująca zakupy kartą w internecie

Visa przygotowuje się do wprowadzenia na rynek platformy B2B Connect

Opublikowano: 26 listopada 2018. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W ramach przygotowań do uruchomienia platformy B2B Connect zaplanowanego na pierwszy kwartał 2019 roku, Visa ujawniła nowe szczegóły dotyczące rozwiązania określanego jako cyfrowa tożsamość. Dzięki platformie opartej o technologię rozproszonego rejestru, instytucje finansowe zyskają możliwość przetwarzania transgranicznych płatności business-to-business na całym świecie w sposób łatwy, szybki i bezpieczny.

Dawid ZarazińskiVisa przygotowuje się do wprowadzenia na rynek platformy B2B Connect

Visa i Łódź pracują nad projektem miasta bezgotówkowego

Opublikowano: 12 lipca 2018. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Miasta bezgotówkowe to nowy obszar prac Inkubatora Innowacji Visa – przedsięwzięcia, którego uczestnicy wypracowują rozwiązania sprzyjające rozwojowi gospodarki cyfrowej w Polsce. Interdyscyplinarny zespół ekspertów pod przewodnictwem Visa przystępuje do nowego projektu, którego celem jest stworzenie uniwersalnego systemu płatności w miastach.

Dawid ZarazińskiVisa i Łódź pracują nad projektem miasta bezgotówkowego

„Omni-commerce. Kupuję wygodnie”. Nowy raport e-Izby

Opublikowano: 16 maja 2018. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

73 proc. internautów kupuje produkty z tej samej kategorii w więcej niż jednym kanale zakupowym. Tak wynika z nowego raportu e-Izby, który jest pierwszym na rynku opracowaniem poświęconym zjawisku omnicommerce czyli zakupów wielokanałowych. Raport powstał na podstawie badania przeprowadzonego przez agencję Mobile Institute.

Dawid Zaraziński„Omni-commerce. Kupuję wygodnie”. Nowy raport e-Izby

PizzaPortal.pl z płatnościami Visa Checkout

Opublikowano: 25 września 2017. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

PizzaPortal.pl wprowadza do swojej oferty nową metodę płatności – Visa Checkout. Aby zachęcić do korzystania z nowej formy płatności, każde pierwsze zamówienie z PizzaPortal.pl opłacone z Visa Checkout nagradzane będzie rabatem w wysokości 10 zł.

Dawid ZarazińskiPizzaPortal.pl z płatnościami Visa Checkout

Skradziono nawet 1,5 mln numerów kart kredytowych

Opublikowano: 2 kwietnia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W Stanach Zjednoczonych hakerzy włamali się do bazy danych firmy Global Payments i ukradli numery kart kredytowych Visa i MasterCard. Szacuje się, że w sumie w ręce przestępców dostało się 1,5 mln numerów kart kredytowych klientów.

Marta Michałek-MachniewskaSkradziono nawet 1,5 mln numerów kart kredytowych