Google Checkout rozpoczyna działalność

Opublikowano: 20 lipca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Google wprowadza na rynek serwis Google Checkout (http://checkout.google.com), który służy do finalizacji transakcji w sklepach, i dzięki któremu zakupy online stały się szybsze, wygodniejsze i bezpieczniejsze. Google Checkout oferuje łatwą i bezpieczną metodę płatności, dzięki której kupujący mogą dokonywać zakupów w sklepach uczestniczących w programie, za pomocą jednorazowego zalogowania w systemie Google. Nowy mechanizm współdziała również z programem reklamowym Google …

Sylwester KozakGoogle Checkout rozpoczyna działalność

100% wzrost wartości transakcji i liczby kart kredytowych w mBanku

Opublikowano: 3 lutego 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Już ponad 50 tysięcy Klientów mBanku dokonało transakcji Złotą Rybką o łącznej wartości 230 mln zł – to 100% więcej niż w styczniu 2005 roku. Jednocześnie z oferty wszystkich kart płatniczych mBanku skorzystało już prawie 600 tysięcy osób. W ciągu ostatnich 12 miesięcy znacznie wzrosła sprzedaż kart kredytowych oraz wartość transakcji bezgotówkowych dokonywanych przez Klientów mBanku. Obecnie w portfelach mKlientów …

Sylwester Kozak100% wzrost wartości transakcji i liczby kart kredytowych w mBanku

OS3 dla ING Banku Śląskiego

Opublikowano: 7 listopada 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

ING Bank Śląski powierzył agencji interaktywnej OS3 multimedia realizację kolejnych kampanii reklamowych w Internecie: ‘Banki są do zarabiania’ oraz eKarta przepłacona VISA – pierwsza taka karta w Polsce’. Pierwsza kampania ma zachęcić potencjalnych klientów do korzystania z usług ING Banku Śląskiego, natomiast druga promuje nowoczesną kartę bankową do prowadzenia transakcji internetowych. – Naszą grupą docelową są aktywni zawodowo, wykształceni ludzie. …

Sylwester KozakOS3 dla ING Banku Śląskiego

Konkurs Aukcje24.pl i ING Bank Śląski

Opublikowano: 2 listopada 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

24 października serwis aukcyjny Aukcje24.pl rozpoczął konkurs – ‘Tour d’Aukcje24.pl’, skierowany do wszystkich osób, które handlują w internecie. Konkurs potrwa do 29 stycznia. Jego głównym sponsorem jest ING Bank Śląski, łączna pula nagród wynosi 42 tysiące złotych. Idea konkursu jest prosta. Każdy, kto handluje (kupuje, sprzedaje, licytuje) w Internecie za pośrednictwem Aukcje24.pl otrzymuje punkty konkursowe. Formuła konkursu oparta jest o …

Sylwester KozakKonkurs Aukcje24.pl i ING Bank Śląski

'Płacę z inteligo' dla klientów Home.pl

Opublikowano: 1 czerwca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

home.pl, dostawca usług internetowych, uruchomił nową formę dokonywania płatności za usługi internetowe dla posiadaczy rachunków bankowych Inteligo. Od maja 2005 r. posiadacze rachunków bankowych Inteligo, prowadzonych przez PKO Bank Polski, mogą opłacać usługi home.pl przy pomocy usługi ‘Płacę z Inteligo’. To nowa, wygodna i szybka forma dokonywania przelewu, która nie wymaga m.in. posiadania nazwy i numeru rachunku bankowego odbiorcy płatności. …

Sylwester Kozak'Płacę z inteligo' dla klientów Home.pl

TraveliGo.pl – wprowadza płatności kartą kredytową

Opublikowano: 22 marca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Z okazji zbliżającego się letniego sezonu turystycznego portal TraveliGo.pl wdrożył wraz z firmą eCard system płatności umożliwiający Klientom TraveliGo.pl możliwość dokonywania płatności online za pomocą kart kredytowych. Wszystkie testy przebiegły pomyślnie i już od dziś można dokonywać płatności za pomocą kart Visa i Mastercard. ‘Wdrożenie płatności kartą na platformie eCard zapewnia wysoki stopień bezpieczeństwa transakcji dla naszych Klientów. Nie będzie …

Sylwester KozakTraveliGo.pl – wprowadza płatności kartą kredytową

Wystartowały serwisy olimpijskie w portalach

Opublikowano: 11 sierpnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

16 sierpnia na stronach serwisu olimpijskiego ateny.wp.pl w Wirtualnej Polsce, którego patronem jest PKO Bank Polski, ruszy nowy konkurs SMS-owy, będący kolejnym etapem działań olimpijskich sponsora polskiej reprezantacji. Internauci będą mogli sprawdzić swoją wiedzę o historii Olimpiady i wygrać atrakcyjne nagrody. Sponsorem konkursu jest PKO Bank Polski i Visa. Pytania konkursowe będą dotyczyły wiedzy o Olimpiadach z poprzednich lat. Nagrodami …

Sylwester KozakWystartowały serwisy olimpijskie w portalach