„Tylko tyle. Warte aż tyle” – to hasło nowej kampanii reklamowej Volkswagena, dotyczącej nowej oferty pakietów wyposażenia do najpopularniejszych modeli marki. Akcja promocyjna, zakrojona na szeroką skalę, obejmuje prasę, telewizję i outdoor, jednak głównym medium, zawierającym wszelkie szczegółowe informacje zarówno o modelach, jak i o możliwościach łączenia pakietów, jest Internet.
Specjalna strona internetowa: www.vwkonfigurator.pl, ułatwia klientom wybór konkretnych elementów wyposażenia. Co najważniejsze – istnieje możliwość indywidualnego konfigurowania każdego auta, zgodnie z własnymi preferencjami i potrzebami (wybór tapicerki, klimatyzacji, silnika itp.). Volkswagen wykorzystał w kampanii potencjał, jaki niesie Internet i dał swoim klientom możliwość konfigurowania aut zgodnie z własnym życzeniem.
Stronę internetową przygotowała agencja interaktywna Conecto. Odpowiedzialna za projekt Katarzyna Kruczkowska podkreśla, że bardzo istotna przy jego realizacji była użyteczność: „Strona jest przede wszystkim nośnikiem bardzo konkretnych, wymiernych danych, spełnia istotne zadanie informacyjne. Tym samym zarówno pod względem wizualnym, jak i merytorycznym, różni się od wcześniej przygotowywanych przez Conecto projektów dla Volkswagena, np. mikrostron wizerunkowych dla poszczególnych modeli – choćby Touarega (www.volkswagen.pl/kampanie/touareg), czy Tourana (www.volkswagen.pl/kampanie/touran), gdzie dominuje przekaz graficzny. Strony wizerunkowe rządzą się swoimi prawami – tu odnosimy się do emocji, stąd tak ważną rolę odgrywają animacje czy muzyka. www.vwkonfigurator,pl ma do spełnienia zupełnie inne zadanie.”
Dla Volkswagena Internet staje się coraz bardziej istotnym narzędziem marketingowym. „To, że nasz klient – tak jak my – doskonale zdaje sobie sprawę z potencjału, jaki ma Internet, przekłada się na owocną współpracę i umożliwia przygotowywanie coraz bardziej wyrafinowanych projektów. www.vwkonfigurator.pl jest jednym z nich. Pokazuje też, że nasz klient doskonale wykorzystuje fakt korzyści płynących z kampanii w Internecie: im większa dostępność do informacji, funkcjonalność na najwyższym poziomie oraz możliwość dokonywania symulacji zgodnie z indywidualnymi upodobaniami każdego internauty – tym większe efekty płynące z kampanii”- dodaje Kruczkowska.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.