Ceneo.pl chcąc oferować „jeszcze bardziej atrakcyjną informację produktową” wprowadza „Warianty” – opcję, która pozwalać ma na szybszy dobór produktów biorąc pod uwagę różne jego wersje.
Kiedy użytkownik szukać będzie produktu w ofercie sklepu internetowego, może automatycznie dowiedzieć się czy interesująca go rzecz jest dostępna w innych kolorach, wersjach lub z różnym rozmiarem pamięci lub pojemności.
„Warianty” to nowy sposób pokazania produktu w serwisie Ceneo.pl, dzięki któremu kupujący ma mieć możliwość wyboru większego wyboru. Nie będzie musiał przechodzić ze strony na stronę, aby znaleźć interesujący go produkt. Może to być np. wersja kolorystyczna całości, kolor wybranego elementu (obudowy, paska, tarczy), wielkość produktu, wielkość pamięci czy edycja konkretnej gry komputerowej.
Na początek Ceneo.pl przygotowało dla swoich użytkowników kilka rodzajów wariantów, które można odpowiednio dostosować do specyfiki kategorii. Pierwszym z nich jest klasyczna, rozwijana lista, na której prezentowane są najważniejsze informacje według przyjętego, ujednoliconego schematu (nazwa producenta, model, czy opcjonalne parametry). Z jej pomocą można na przykład wybrać interesujący wariant tabletu z dodatkową ilością pamięci.
Kolejnym rodzajem są widoczne obok zdjęcia produktu klikalne „kafelki” – przyciski, które sprawdzić mają się chociażby w sytuacji szukania laptopów, telewizorów i telefonów komórkowych. Prezentowane są w ten sposób takie informacje, jak przekątna ekranu urządzenia, wielkość dysku twardego, pamięci, czy chociażby rodzaj zainstalowanego systemu operacyjnego.
Innym rodzajem dostępnych wariantów są miniatury zdjęć produktowych, które sprawdzić mają się w przypadku produktów w wielu wersjach kolorystycznych. Tak samo, jak we wcześniejszym rodzaju wariantów, należy kliknąć w miniaturkę zdjęcia produktu, aby bezpośrednio przejść na stronę tego produktu. Zawsze przy głównym zdjęciu produktu z kategorii, w których obecne już są warianty pojawia się informacja o tym, w ilu wariantach dostępny jest dany produkt, a także w przypadku opcji „kafelek” dodatkowa, krótka instrukcja korzystania z nich.
„Warianty” wprowadzane zostały w znaczącej większości najpopularniejszych kategorii na Ceneo.pl, również tych posiadających opcję „Kup na Ceneo”. Wśród nich: aparaty cyfrowe, telefony komórkowe, tablety PC, laptopy, telewizory, gry, zegarki, czy perfumy. Wdrożenie tej funkcjonalności ma być poszerzane, tak aby docelowo warianty były dostępne we wszystkich kategoriach serwisu.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.