Wprost.pl dołącza do Evolution Media Net

Platforma Mediowa Point Group S.A., do której należy tygodnik WPROST, podpisała umowę z siecią reklamy internetowej Evolution Media Net. W ramach umowy, Evolution Media Net będzie odpowiadać za kampanie zasięgowe realizowane w serwisie www.wprost24.pl oraz w innych serwisach należących do PMPG S.A.

– Obecność w kanałach tematycznych sieci reklamowej umożliwia nam poszerzenie portfolio klientów, z którymi współpracujemy. Nawiązując współpracę z Evolution Media Net, liczymy na wzajemne wsparcie w zakresie  promocji i sprzedaży naszej oferty. – mówi Benita Jakubowska-Antonowicz, wiceprezes zarządu Media Point Group, odpowiedzialna za nowe media w PMPG.

Internetowe serwisy PMPG są odwiedzane przez 1 milion 200 tysięcy unikalnych użytkowników miesięcznie i generują ponad 11 milionów odsłon (uśredniony wynik za rok 2010 według Gemius Traffic). Współpraca między obydwoma firmami nie oznacza rezygnacji PMPG z samodzielnej sprzedaży swoich produktów u klientów końcowych i w domach mediowych.

– Od początku istnienia Evolution Media Net mówiłem, że nie interesuje nas budowa kolejnej sieci reklamowej lecz stworzenie firmy, która odwróci układ sił w dość skostniałej branży reklamy internetowej. I konsekwentnie ten cel będziemy realizować. A zaufanie takich firm jak WPROST i Platforma Mediowa Point Group dowodzą, że taka zmiana jest potrzebna. – komentuje Maciej Mincer, dyrektor zarządzający Evolution Media Net.

Oferta reklamowa Evolution Media Net opiera się na dedykowanych kanałach tematycznych, umożliwiających precyzyjne dotarcie z przekazem reklamowym do wyselekcjonowanych grup odbiorców. Witryna internetowa tygodnika WPROST dostępna będzie w czterech kanałach tematycznych: Big City Life, Men’s World, Business MSP oraz News and Media. Reklamodawcy będą mogli korzystać ze wszystkich dostępnych form reklamowych.

www.evolutionmedia.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top