Xevin Lab inwestuje milion złotych na startup do pozyskiwania klientów

Woodpecker.co to narzędzie B2B pomagające pozyskiwać nowych klientów dzięki automatycznej wysyłce spersonalizowanych zapytań e-mailowych do ściśle określonej grupy odbiorców.

Logotyp_WoodpeckerNasz projekt skierowany jest głównie do firm działających na rynku B2B w Europie Zachodniej i w krajach anglosaskich. Wiemy z doświadczenia, że w małej firmie często jedna osoba wykonuje wiele typów zadań – wysyłka emaili do potencjalnych klientów to tylko jedno z nich. Woodpecker z pewnością przyda się zatem firmom B2B w początkowej fazie rozwoju, które szukają rozwiązań poprawiających produktywność małego zespołu. Nasi klienci to również firmy średniej wielkości, które szukają przewidywalnego i obliczalnego sposobu, na pozyskiwanie klientów w kraju i za granicą – powiedział Mateusz Tarczyński, współzałożyciel i prezes Woodpecker.co.

Nasza inwestycja w spółkę Woodpecker.co rozszerza portfolio naszych spółek o kolejne funkcjonalne narzędzie pomocne przy prowadzeniu biznesu. Jestem przekonany, że potencjał rozwojowy jaki posiada spółka zaowocuje w przyszłości konkretnymi zyskami – dodał Radosław Czyrko, prezes zarządu Xevin Lab.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top