Z początkiem września 2017 roku Zalando uruchomiło dla polskich klientów usługę Zalando Lounge. Jest to internetowy klub zakupowy z codziennymi kampaniami promocyjnymi, który umożliwia klientom zakupy spośród 2500 marek, również premium, przecenionych do -80%.
Oferta Zalando Lounge obejmuje odzież damską, męską i dziecięcą, obuwie, akcesoria sportowe, bieliznę, biżuterię oraz dodatki do domu. Każdego dnia na stronie Zalando Lounge pojawia się od minimum pięciu do siedmiu kampanii, które są ograniczone czasowo i działają w zależności od dostępnego asortymentu.
Klienci w Polsce mogą uzyskać dostęp do ofert poprzez stronę www.zalando-lounge.pl, także w wersji mobilnej. Wkrótce pojawi się również aplikacja na systemy iOS i Android.
Celem Zalando jest połączenie wszystkich graczy z branży modowej poprzez jedną platformę. Wprowadzając Zalando Lounge do Polski podejmujemy kolejny krok w tym kierunku i umożliwiamy klientom przywiązującym wagę do ceny odkrywać nowe oferty modowe każdego dnia – mówi Giuseppe Tamola, Country Manager Zalando na Polskę, Włochy i Hiszpanię.
Widzimy, że wielu klientów w Polsce lubi korzystać z atrakcyjnych ofert i przecen. Jednocześnie korzystają z marek premium i przywiązują dużą wagę do wysokiej jakości. Codzienne kampanie Zalando Lounge z produktami wielu marek, w tym ekskluzywnych, są przecenione do -80% i wierzymy, że będą spełniały oczekiwania polskich klientów – dodaje Artur Suligowski, Country Manager Zalando Lounge Polska.
Klienci Zalando mogą korzystać z Zalando Lounge poprzez swój profil na Zalando.pl. Z kolei nowi użytkownicy rejestrują się bezpłatnie bez żadnych dodatkowych zobowiązań. Usługa wprowadzona na polskim rynku oferuje klientom możliwość zapłaty gotówką za zamówienie w momencie dostarczenia przesyłki – tak, jak jest to możliwe zamawiając na platformie Zalando.pl.
Zalando Lounge jest już dostępne na innych rynkach – w Niemczech, Austrii, Francji, Holandii, Belgii, Finlandii, Danii, Szwecji, Szwajcarii, we Włoszech oraz w Wielkiej Brytanii. Obecnie w serwisie zarejestrowanych jest ponad 14 milionów użytkowników.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.