Zalando wprowadza program partnerski

Opublikowano: 15 maja 2018. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Firma Zalando uruchomiła swój program partnerski w Polsce. Pozwala on markom na bezpośrednie połączenia z platformą modową Zalando, a tym samym, na uzyskanie dostępu do bazy klientów obejmującej ponad 23 miliony aktywnych konsumentów. Dla klientów oznaczać ma to natomiast korzyść w postaci dostępu do większej liczby produktów.

Dawid ZarazińskiZalando wprowadza program partnerski

Zalando startuje z kategorią Beauty

Opublikowano: 26 marca 2018. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Klienci z Niemiec jako pierwsi uzyskają dostęp do nowej kategorii Zalando: Beauty. W asortymencie znajdą się kosmetyki do pielęgnacji skóry i włosów, perfumy oraz akcesoria kosmetyczne. 

Dawid ZarazińskiZalando startuje z kategorią Beauty

Zalando zaprasza startupy do współpracy

Opublikowano: 15 grudnia 2017. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Zalando stworzyło dedykowaną platformę Zalando Build, umożliwiającą współpracę ze startupami, które zajmują się personalizacją doświadczeń zakupowych oraz dostarczaniem inspiracji modowych. Swoje pomysły na współpracę z Zalando mogą zgłaszać również startupy z Polski oferujące rozwiązania z zakresu zakupów modowych, m.in. przymiarek, stylizacji i rekomendacji zestawów odzieżowych.

Dawid ZarazińskiZalando zaprasza startupy do współpracy

Nowa usługa Zalando Lounge już w Polsce

Opublikowano: 20 września 2017. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Z początkiem września 2017 roku Zalando uruchomiło dla polskich klientów usługę Zalando Lounge. Jest to internetowy klub zakupowy z codziennymi kampaniami promocyjnymi, który umożliwia klientom zakupy spośród 2500 marek, również premium, przecenionych do -80%.

Dawid ZarazińskiNowa usługa Zalando Lounge już w Polsce

Zalando ułatwia sklepom stacjonarnym wejść w cyfrowy handel

Opublikowano: 24 października 2016. Kategoria: Rynek. Tagi:

Po niedawnym udostępnieniu lokalnego asortymentu dwóch berlińskich sklepów adidas,platforma modowa Zalando umożliwia małym przedsiębiorcom i lokalnym sklepom sprzedaż produktów swoim klientom.

Dawid ZarazińskiZalando ułatwia sklepom stacjonarnym wejść w cyfrowy handel

Trendy zakupowe w polskim Zalando – 62 proc. korzysta z urządzeń mobilnych

Opublikowano: 3 sierpnia 2016. Kategoria: Sklepy internetowe. Tagi: ,

Zalando, jeden z najpopularniejszych sklepów online, przygotowało infografikę przedstawiającą zwyczaje zakupowe Polaków. Co wyróżnia regiony, jak kupujemy, kto jest konsumentem? Na takie pytania starają się odpowiedzieć autorzy.

Sylwester KozakTrendy zakupowe w polskim Zalando – 62 proc. korzysta z urządzeń mobilnych