Złota Strzała dla digital One

Siedem Złotych Strzał i dziesięć wyróżnień przyznało w tym roku jury VII Edycji Konkursu Marketingu Bezpośredniego „Złota Strzała”, organizowanego przez wydawcę dwutygodnika Media i Marketing Polska. Do tegorocznego konkursu 31 firm zgłosiło 62 projekty, najwięcej w kategoriach Innowacje, Przesyłka bezpośrednia i Multimedia. Agencja digital One otrzymała Złotą Strzałę w kategorii Multimedia oraz wyróżnienie w kategorii Projekt Graficzny.

Nagrodzony projekt digital One to prowadzona w pierwszym kwartale 2002 roku marketingowa akcja, której celem było wzmocnienie obecności marki Pepsi w świecie wirtualnym i zwiększenie liczby wizyt w serwisie pepsi.pl.

Jury doceniło nie tylko skuteczność akcji, dzięki której serwis odwiedziło ponad 100 tysięcy unikatowych użytkowników i pobrało z niego 1 milion stron, ale także nowatorskie podejście do łączenia metod marketingowych. Podczas realizacji projektu wykorzystano pełen wachlarz narzędzi, jakie oferują nowoczesne technologie. Podstawą projektu była witryna internetowa Pepsi. Poza nią zaangażowano także szereg innych mediów, w tym radio WAWa, na antenie którego prowadzono listę PepsiChart. Podczas akcji użytkownicy mogli ściągać ze strony Pepsi dzwonki do telefonów komórkowych w zamian za wprowadzanie specjalnych kodów znalezionych na promocyjnych opakowaniach produktów Pepsi.

„Cieszymy się, że projekty, w których łączymy narzędzia marketingowe dostępne w Internecie i „prawdziwym świecie” są skuteczne” mówi Olgierd Cygan, prezes digital One. „Nagroda i wyróżnienie w konkursie „Złota Strzała” to dla nas potwierdzenie tego, że przyszłość marketingu należy do akcji w pełni multimedialnych.”

http://www.digitalone.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top