Siedem Złotych Strzał i dziesięć wyróżnień przyznało w tym roku jury VII Edycji Konkursu Marketingu Bezpośredniego „Złota Strzała”, organizowanego przez wydawcę dwutygodnika Media i Marketing Polska. Do tegorocznego konkursu 31 firm zgłosiło 62 projekty, najwięcej w kategoriach Innowacje, Przesyłka bezpośrednia i Multimedia. Agencja digital One otrzymała Złotą Strzałę w kategorii Multimedia oraz wyróżnienie w kategorii Projekt Graficzny.
Nagrodzony projekt digital One to prowadzona w pierwszym kwartale 2002 roku marketingowa akcja, której celem było wzmocnienie obecności marki Pepsi w świecie wirtualnym i zwiększenie liczby wizyt w serwisie pepsi.pl.
Jury doceniło nie tylko skuteczność akcji, dzięki której serwis odwiedziło ponad 100 tysięcy unikatowych użytkowników i pobrało z niego 1 milion stron, ale także nowatorskie podejście do łączenia metod marketingowych. Podczas realizacji projektu wykorzystano pełen wachlarz narzędzi, jakie oferują nowoczesne technologie. Podstawą projektu była witryna internetowa Pepsi. Poza nią zaangażowano także szereg innych mediów, w tym radio WAWa, na antenie którego prowadzono listę PepsiChart. Podczas akcji użytkownicy mogli ściągać ze strony Pepsi dzwonki do telefonów komórkowych w zamian za wprowadzanie specjalnych kodów znalezionych na promocyjnych opakowaniach produktów Pepsi.
„Cieszymy się, że projekty, w których łączymy narzędzia marketingowe dostępne w Internecie i „prawdziwym świecie” są skuteczne” mówi Olgierd Cygan, prezes digital One. „Nagroda i wyróżnienie w konkursie „Złota Strzała” to dla nas potwierdzenie tego, że przyszłość marketingu należy do akcji w pełni multimedialnych.”
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.