Testy A/B Okazje.info [case study]

Opublikowano: 3 czerwca 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Jak testy A/B mogą wpłynąć na efektywność zakupów? Czy wykorzystanie układu „kafelkowego” zwiększa konwersję? Okazje.info przygotowało raport z testów. Autorem opracowania jest Bartłomiej Dymecki.

Na postawione pytanie „Jak ocenić skuteczność serwisów e-commerce?” można odpowiedzieć „poprzez wykorzystanie testów A/B”. W przypadku Okazje.info kluczowym wskaźnikiem jest współczynnik konwersji, którego zwiększenie wprost wpływa na przychody spółki. Jaka jest jednak specyfika serwisów eCommerce? W raporcie czytamy:

Zrzut ekranu 2014-06-03 o 11.24.47Jeśli serwis e-commerce’owy ma rozbudowaną strukturę, warto opracować autorski mechanizm testów. Taki cel postawiła sobie Grupa Okazje, myśląc o wersji dla swojej porównywarki cen. Było to o tyle istotne, że ze względu na wprowadzenie dodatkowego systemu wydłużyłby się czas ładowania strony. Ponadto zastosowanie własnej technologii znacznie ułatwiło przeprowadzenie integracji z systemami wewnętrznymi.

W raporcie znajdziemy również odpowiedź na pytanie czy bardziej efektywny okazał się układ „paskowy” czy modne w ostatnim okresie „kafle”.

Raport „Testy A/B dla serwisu internetowego” można pobrać z naszych stron.

Sylwester KozakTesty A/B Okazje.info [case study]

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.