The Heart poszukuje technologicznych perełek z branży Marketing & AdTech

Opublikowano: 17 stycznia 2019. Kategoria: Rynek. Tagi:

The Heart – korporacyjne centrum innowacji – poszukuje najlepszych startupów technologicznych działających w branży marketingu i reklamy. Zgłoszenia można wysyłać do 30 stycznia 2019.

Spośród najciekawszych i najbardziej innowacyjnych rozwiązań organizator wyłoni dziesięciu finalistów, którzy zaprezentują się podczas specjalnego wydarzenia z udziałem przedstawicieli biznesu – „Corporate Demo Day”. Wtedy też jury ogłosi laureata konkursu.

Do 30 stycznia The Heart czeka na zgłoszenia startupów, które oferują firmom technologiczne wsparcie w marketingu i reklamie. Do konkursu mogą zgłosić się młode spółki z całej Europy i Izraela, działające na rynku maksymalnie 5 lat. Warunkiem włączenia do konkursu jest co najmniej jedna udana współpraca z klientem korporacyjnym.

Do głównych obszarów działalności startupów poszukiwanych przez The Heart należą:

  • Omnichannel Marketing Automation
  • Content Marketing
  • Marketing Intelligence
  • Social Media Management
  • VR & AR in Marketing
  • AdTech
  • Conversational Bots & Live Chat
  • In-Store Marketing
  • Search Engine Marketing.

Z przesłanych zgłoszeń The Heart razem z przedstawicielami korporacji wyselekcjonuje 10 najciekawszych startupów, których rozwiązania mogą zrewolucjonizować branżę. Finaliści wezmą udział w wydarzeniu organizowanym przez The Heart, tzw. „Corporate Demo Day”. Każdy z nich będzie miał 7 min na zaprezentowanie swojego rozwiązania oraz szansę odpowiedzieć na pytania ze strony jury, które tworzy zespół liderów marketingu i innowacji z międzynarodowych korporacji i największych polskich firm, m.in.: Coca-Cola, Stroeer, PKO Bank Polski czy PZU.

Celem Corporate Demo Day jest zaprezentowanie najciekawszych rozwiązań technologicznych w danej branży naszym partnerom korporacyjnym. Startupy wyselekcjonowane przez jury oraz nasz zespół scoutów, oprócz wystąpień przed korporacjami, wezmą też udział w specjalnych sesjach networkingowych z przedstawicielami biznesu. Takie łączenie dwóch światów daje startupom możliwość nawiązania kontaktów z konkretnymi firmami, które mogą być zainteresowane wdrożeniem ich rozwiązań w swoich organizacjach. Z kolei dużym korporacjom pozwala zainspirować się najnowszymi rozwiązaniami w obszarze marketingu – mówi Maciej Marszałek, partner The Heart, który wraz z ekspertami z korporacji wybierze najlepsze technologie z branży Marketing & AdTech.

Zakwalifikowanie się do najlepszej dziesiątki startupów to szansa na zaistnienie w świadomości branży. Uczestnicy wydarzenia mogą nawiązywać nowe partnerstwa z globalnymi korporacjami współpracującymi z The Heart.

Zgłoszenia do konkursu należy wysyłać przez stronę internetową The Heart.

Dawid ZarazińskiThe Heart poszukuje technologicznych perełek z branży Marketing & AdTech

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Facebook Twitter

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Kierownik think tanku "How To Do IT", powołanego przez wydawcę "Harvard Business Review Polska". Zajmuje się tematami związanymi z nowymi technologiami, biznesem i kulturą.