Już 14 marca odbędzie się kolejna, jedenasta edycja spotkania środowiska internetowego z branżą turystyczną TravelCamp. Turystyczny barcamp tym razem zawita do Torunia.
TravelCamp od ponad dwóch lat przyciąga hotelarzy, travel managerów, start-upy, blogerów. Uczestnicy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-marketingu, rozmawiają o nowych trendach w e-turystyce, poszukują inspiracji i partnerów biznesowych.
W Toruniu eksperci będą rozmawiać m.in. o ekosystemie turystycznym Google, rozwiązaniach mobilnych, kampaniach mailingowych i marketingu zintegrowanym w branży turystycznej. Nie zabraknie też informacji o nowych trendach w turystyce online oraz konkursów z nagrodami.
Gościem specjalnym toruńskiej edycji TC będzie Anna Alboth, autorka anglojęzycznego bloga TheFamilywithoutBorders.com, który został uznany przez polski National Geographic Traveler za najlepszy blog podróżniczy 2011 roku. Nowością tej edycji będzie specjalny workshop adresowany do hotelarzy z województwa kujawsko-pomorskiego.
Udział w TravelCampie jest nieodpłatny i otwarty dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl oraz potwierdzenie udziału najpóźniej 48 godzin przed spotkaniem. Jedenasta edycja spotkania zostanie zorganizowana 14 marca w klubie Barani Łeb w Toruniu. Sponsorem strategicznym eventu jest firma HRS. Patronat nad imprezą objęła Polska Izba Turystyki.
Nasza Redakcja jest patronem medialnym wydarzenia.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.