TravelCamp w Akademii Leona Koźmińskiego

Opublikowano: 29 listopada 2013. Kategoria: Rynek. Tagi:

Już 4 grudnia odbędzie się kolejna edycja spotkania środowiska internetowego z branżą turystyczną – TravelCamp. Z uwagi na duże zainteresowanie turystycznym barcampem najbliższe spotkanie zaplanowano w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. 

travelcamp bigTravelCamp od ponad trzech lat przyciąga hotelarzy, touroperatorów, portale turystyczne, travel managerów, a także agencje interaktywne i specjalistów z zakresu marketingu internetowego. Uczestnicy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu marketingu turystycznego, rozmawiają o nowych technologiach, trendach w turystyce, poszukują inspiracji i partnerów biznesowych.

Tym razem będziemy rozmawiać m.in. o grywalizacji w promocji regionów, wyszukiwaniu semantycznym i skutecznych kampaniach mailingowych. Przyjrzymy się także profilowi statystycznego Kowalskiego kupującego wczasy w internecie oraz zaprezentujemy kilka rynkowych nowości. A wspólnie z firmą HRS zorganizujemy praktyczne warsztaty dla hotelarzy – powiedział Piotr Kasperczak, pomysłodawca i koordynator projektu TravelCamp.

Udział w TravelCampie jest nieodpłatny i otwarty dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl oraz potwierdzenie udziału najpóźniej 48 godzin przed spotkaniem.

Najbliższa edycja TravelCamp odbędzie się 4 grudnia w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Sponsorami spotkania są firmy HRS i Profitroom.

Dawid ZarazińskiTravelCamp w Akademii Leona Koźmińskiego

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.