Rynek rezerwacji hotelowych wydaje się być zagospodarowanym segmentem. Czy jest tu miejsce na innowacje? Twórcy traviboo.com chcą zachęcić użytkowników zniżkami w wysokości nawet 80 proc. i gwarancją najniższej ceny.
Jak opiszecie swój projekt w 100 słowach?
traviboo.com po innowacyjna i inteligentna porównywarka najlepszych ofert hoteli pozwalająca dokonać rezerwacji w niemal każdym hotelu na świecie w gwarantowanej najniższej cenie.
Skąd pomysł?
Wywodzimy się z branży turystycznej oraz internetowej – taka mieszanka musiała doprowadzić do powstania traviboo.com. Nasz portal jest wynikiem naszego wieloletniego doświadczenia i chęci stworzenia strony na której sami byśmy chcieli dokonać rezerwacji.
Jak wygląda Wasz zespół? W jakim stopniu korzystacie z usług firm zewnętrznych?
Trzon naszego zespołu to cztery osoby, Dodatkowo korzystamy ze wsparcia firm i osób z którymi stale współpracujemy w obszarach; hostingu, pozycjonowania czy reklamy.
Co jest Waszym atutem? Jaki problem rozwiązujecie?
Unikalny i globalny produkt który spełnia oczekiwania naszych użytkowników. Wbrew pozorom nie jest to kolejna strona z hotelami a całkowicie nowe podejście do tematu wyszukiwania i rezerwacji hoteli.
Kto jest Waszą najważniejszą konkurencją? Jakie widzicie bariery w rozwijaniu Waszego projektu?
Największą bariera jest ludzkie przyzwyczajenie. Większość osób dokonuje rezerwacji w hotelu korzystając z jednego portalu (zwykle czołowego) zamiast porównać oferty na innych stronach co dało by im oszczędności w wysokości nawet 80%
Czy szukacie partnera, który pomógłby rozwijać projekt?
Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje i kontakty.
Jaki macie model biznesowy i do kogo chcecie docierać?
Możliwie najszersze grono odbiorców na całym świecie.
Jak definiujecie swój cel biznesowy na najbliższe pół roku?
Wzrost świadomości marki traviboo.com praz wdrożenie kolejnych innowacyjnych rozwiązań odróżniających nas od innych tego typu stron oraz ułatwiających dokonanie rezerwacji.
Jakie są Wasze plany rozwojowe?
Osiągnięcie znaczącego udziału wśród portali rezerwacyjnych i porównujących oferty hoteli
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.