Trendy i przyszłość internetu na piątych urodzinach Netcampa

Opublikowano: 3 grudnia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi:

Fundacja Netcamp zaprasza na piate urodziny spotkań IT w Szczecinie. Już 13 grudnia o godzinie 17:00 będzie można poznać aktualne trendy oraz dowiedzieć się jak będzie wyglądać przyszłość internetu.

Trendy i przyszłość internetu na piątych urodzinach Netcampa 1Wśród prelegentów grudniowego Netcampa znajdują się m.in. Michał Brański, jeden z twórców portalu o2.pl i Pudelka, Karol Wnukiewicz z Brand24 znany też z przeboju Bitsy Boys „Internety robie” oraz Paweł Czerski współzałożyciel Filmaster.com. Tematyka prezentacji będzie dotyczyć m.in. treści w internecie, social media, cloud computing, technologii mobilnych czy social TV.

Netcamp już od pięciu lat inspiruje rozwój branży IT w regionie. Dlatego podczas urodzinowego spotkania pięciu inspirujących prelegentów opowie jakie trendy zmieniły internet w ostatnich latach. Uczestnicy spotkania dowiedzą się też jak może wyglądać przyszłość cyfrowego świata za kolejne pięć lat – powiedział Maciej Jankowski, prezes Fundacji Rozwoju Branży Internetowej “Netcamp”.

Organizatorzy będą stopniowo ujawniać kolejnych prelegentów, ale warto już zarejestrować się na urodzinowego Netcampa.

Piąte urodziny spotkań Netcamp odbędą się w szczecińskim Multikinie. Dla osób które nie będą mogły przyjechać do Szczecina planowana jest transmisja online z wydarzenia. A po prezentacjach organizatorzy zapraszają uczestników do gry w kręgle oraz na branżowe rozmowy podczas afterparty.

Partnerami urodzinowego spotkania są Technopark Pomerania w ramach projektu ICT Lab-Market, Consileon oraz Lemon Demon. Nasza Redakcja jest patronem medialnym szczecińskich spotkań.

Dawid ZarazińskiTrendy i przyszłość internetu na piątych urodzinach Netcampa

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.