Twitter i American Express podpisały porozumienie, które pozwoli użytkownikom kupować produkty bezpośrednio w serwisie mikroblogowym.
Właściciele kart American Express, którzy połączą numer karty z kontem na Twitterze, będą mogli kupować produkty za pomocą specjalnych tagów. Tworząc tweet o treści #BuyAmexGiftCard25 otrzymają kartę podarunkową o wartości 25 dolarów, w promocyjnej cenie 15 dolarów. Zniżek będzie więcej: dotyczą one m.in. tabletów Kindle Fire HD (50 dolarów zniżki), kontrolera do konsoli Xbox (10 dolarów mniej) czy konsoli Xbox.
Po wysłaniu tweetu z tagiem użytkownik otrzyma prośbę o potwierdzenie wysłaną z konta @AmexSync. W ciągu 15 minut będzie musiał potwierdzić zakup specjalnym tagiem. Po takim procesie finalizującym zakup, wybrany towar zostanie wysłany na adres kupującego w ciągu dwóch dni, za darmo.
Umowa może być zapowiedzą większej aktywności Twittera w obszarze e-handlu. Wczoraj pisaliśmy o podwyżce cen reklamy, ale jak widać firma woli dywersyfikować swoje źródła dochodów.
Finansowe szczegóły porozumienia nie zostały ujawnione.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.