Twitter i American Express podpisały porozumienie, które pozwoli użytkownikom kupować produkty bezpośrednio w serwisie mikroblogowym.
Właściciele kart American Express, którzy połączą numer karty z kontem na Twitterze, będą mogli kupować produkty za pomocą specjalnych tagów. Tworząc tweet o treści #BuyAmexGiftCard25 otrzymają kartę podarunkową o wartości 25 dolarów, w promocyjnej cenie 15 dolarów. Zniżek będzie więcej: dotyczą one m.in. tabletów Kindle Fire HD (50 dolarów zniżki), kontrolera do konsoli Xbox (10 dolarów mniej) czy konsoli Xbox.
Po wysłaniu tweetu z tagiem użytkownik otrzyma prośbę o potwierdzenie wysłaną z konta @AmexSync. W ciągu 15 minut będzie musiał potwierdzić zakup specjalnym tagiem. Po takim procesie finalizującym zakup, wybrany towar zostanie wysłany na adres kupującego w ciągu dwóch dni, za darmo.
Umowa może być zapowiedzą większej aktywności Twittera w obszarze e-handlu. Wczoraj pisaliśmy o podwyżce cen reklamy, ale jak widać firma woli dywersyfikować swoje źródła dochodów.
Finansowe szczegóły porozumienia nie zostały ujawnione.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.