Elegancki, ekskluzywny i nie dla wszystkich. Taki ma być nowy serwis randkowy tylkopiekni.pl. Jak zapowiadają jego twórcy: realizując ideę randek bez rozczarowań jasno określa zasady – brzydkim wstęp wzbroniony. Kontrowersyjność wpisana w sens istnienia tego serwisu wydaje się być główną osią pomysłu na jego promocję.
Tylkopiekni.pl to, jak sama nazwa mówi, serwis społecznościowy dla ludzi pięknych. Wśród użytkowników już na wstępie przeprowadzana jest ostra i profesjonalna selekcja, której dokonuje znany warszawski fotograf, od wielu lat związany ze światem mody i reklamy – czytamy w informacji prasowej. Dalej również jest ciekawie:
Poza niekoniecznie miłą wszystkim, a zwłaszcza odrzuconym, koncepcją Tylko Pięknych, jest to witryna wyróżniająca się na tle innych tego typu stron, przejrzystością oraz intuicyjną i przyjazną użytkownikom nawigacją. Sprawna wyszukiwarka „pięknych” pozwala łatwo znaleźć i nawiązać relacje z innymi przyjętymi osobami, którym można także wysłać wiadomość lub ocenić umieszczone przez nich zdjęcia. Najwyżej oceniani użytkownicy trafiają do specjalnego rankingu. Wszystkie opcje w serwisie dostępne są dopiero po zarejestrowaniu oraz pomyślnym przejściu selekcji.
Jak mówi nam Andrzej Weyher, właściciel strony, pomysł portalu jest wynikiem obserwacji innych istniejących w Polsce serwisów randkowych. Dostęp do nich maja wszyscy, łącznie z osobami, które mogą być uważane za nieatrakcyjne pod względem wyglądu. Stąd pomysł – tylkopiekni.pl ma być dla nich alternatywą. Jego zadanie jest jasno określone: randki dla atrakcyjnych osób.
Sam serwis był przygotowywany przez dziewięć miesięcy. Za jego stworzenie odpowiedzialna jest wrocławska firma Media Ambassador, która zaprojektowała wygląd serwisu, jego architekturę oraz panel zarządzający moderacją użytkowników i treściami w serwisie.
Jak serwis ma na siebie zarobić? Andrzej Weyher zdradza nam, że po ustabilizowaniu jego pozycji planuje wprowadzić mikropłatności. Nie zdradza jednak szczegółów. Zyski ma czerpać również z tradycyjnej reklamy.
Wśród pomysłów na przyszłość tylkopiekni.pl znajduje się projekt współpracy z firmą modelingową, która poszukiwać ma potencjalnych modeli i modelek. Nowości w serwisie mają być jednak wprowadzane stopniowo.
Zadaliśmy również pytanie, które w kontakcie z tylkopiekni.pl wydaje się być najbardziej istotne: czy jego właściciele nie uważają, że serwis przyczynia się do segregacji użytkowników, dzieli ich na lepszych-gorszych?
Nasz serwis dzieli użytkowników na tych, którzy przechodzą selekcję według z góry określonych kryteriów, i tych, którzy odpadają. Dzieli użytkowników na mniej i bardziej atrakcyjnych. Tak samo jak kolorowe czasopisma, telewizja, które promują pięknych, smukłych modeli i modelki, tak samo jak kluby z bramkarzami przy wejściu. W rzeczywistości (niestety) nie robimy nic nowego, ponieważ taka selekcja jest częścią naszego życia, może być ona świadoma lub nieświadoma, ale większość z nas ocenia wygląd innych ludzi. My po prostu otwarcie o tym mówimy – odpowiada nam Andrzej Weyher.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.