12 grudnia 2017 roku startuje mobilny market ubezpieczeniowy czyli Play Ubezpieczenia. To finał blisko dwuletniego projektu, który pozwala klientom nabyć „szyte na miarę” ubezpieczenie m.in: dla ukochanego pupila, od kradzieży torebki czy roweru z ulicy lub nieautoryzowanych połączeń telefonicznych.
Posiadacze smartfonów mogą już pobierać aplikację ze sklepów Google Play. Na czas startu projektu, nowa aplikacja mobilna dostępna jest dla wszystkich korzystających z urządzenia z systemem Android, natomiast wersja na iOS zostanie udostępniona jeszcze w tym roku.
Sama idea stworzenia Play Ubezpieczenia jest bardzo prosta. Bazując na doświadczeniu w oferowaniu usług telekomunikacyjnych, postanowiliśmy wykorzystać naszą umiejętność wsłuchiwania się w potrzeby klientów i we współpracy z największymi Towarzystwami Ubezpieczeniowymi, proponujemy niespotykane dotychczas na rynku rozwiązanie oferujące ubezpieczenia na prostych zasadach i w atrakcyjnej cenie – przekonuje Bartosz Dobrzyński, CMO, członek Zarządu Play
Całość zbudowana jest w modelu 6 kategorii – odpowiadających najważniejszym potrzebom konsumenckim takim jak: Dom i Rodzina, Podróże i Sport, Zdrowie, Bezpieczeństwo, Smartfon oraz Motoryzacja. To w nich klienci Play znajdą 31 produktów ubezpieczeniowych (w 73 możliwych wariantach zakresowo-cenowych), związanych z konkretnymi zdarzeniami z życia. Dla klientów Play Ubezpieczenia przygotowane zostały m.in. fitness assistance (opłata 1,99 zł m-c). W przypadku wypadku w trakcie treningu ubezpieczyciel zorganizuje i pokryje koszty udzielonej pomocy. To także Bezpieczna torebka (opłata 0,99 zł m-c) czyli ubezpieczenie damskiej torebki wraz z jej zawartością – czyli zwrot wartości m.in. torebki, pieniędzy, urządzeń elektronicznych oraz kosztów wyrobienia nowych dokumentów. Assistance rowerowy (opłata 3,99 zł m-c) zaś to pomoc, jeśli posiadacz ulegnie wypadkowi rowerowemu.
Ponadto na start projektu Play Ubezpieczenia została przygotowana dodatkowa sekcja Ubezpieczenia od Play, w której Play proponuje swoim klientom innowację w postaci pakietu Freemium. Klient Play dostaje do wyboru jedno z trzech ubezpieczeń na start, z którego bez jakichkolwiek opłat będzie mógł korzystać przez następne 12 miesięcy.
W ramach pakietu Freemium klienci mają do wyboru:
- Naprawy Domowe – pokrycie kosztów napraw sprzętu AGD w przypadku awarii,
- Wsparcie Prawne – dostęp do konsultacji prawnych w sprawach związanych z życiem prywatnym i zawodowym ubezpieczonego,
- Gryzący problem – czyli zorganizowanie i pokrycie kosztu badania, które sprawdza, czy doszło do zakażenia boreliozą po ugryzieniu kleszcza.
Produkty ubezpieczeniowe dostępne w markecie ubezpieczeniowym zostały przygotowane specjalnie na potrzeby Play Ubezpieczenia i dostarczane będą przez największe działające w Polsce Towarzystwa Ubezpieczeń jak: Allianz, BNP Paribas Cardif, Compensa, Gothaer, InterRisk, Nationale-Nederlanden, Oney, Uniqa. Partnerem technologiczno-wdrożeniowym Play Ubezpieczenia jest firma Protect.me.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.