Portal sprzedaży produktów ubezpieczeniowych online rozpoczął współpracę z Powszechnym Zakładem Ubezpieczeń S.A. Ubezpieczenianline.pl jest pierwszym serwisem w Polsce, który pośredniczy w sprzedaży online produktów PZU.
W ramach nawiązanej współpracy, multiagencja Ubezpieczeniaonline.pl pośredniczy w sprzedaży produktów PZU S.A. Są to: ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkań i domów, turystyczne, następstw nieszczęśliwych wypadków, odpowiedzialności cywilnej, odpowiedzialności cywilnej zawodowej, dla przedsiębiorców, zwierząt: hodowlanych (np. koni), psów i kotów, dla rowerzystów.
Grono Partnerów Portalu – firm ubezpieczeniowych, które oferują sprzedaż polis w ramach pośrednictwa Ubezpieczeniaonline.pl, stale się powiększa. Tym samym wzrasta liczba produktów ubezpieczeniowych dostępnych w Pasażu Ubezpieczeniowym. Wraz z popularyzacją sprzedaży w Internecie, wzrostem powszechnego przekonania o bezpieczeństwie transakcji internetowych oraz rosnącą konkurencją na rynku klienta indywidualnego, instytucje finansowe wykorzystują nowy kanał dystrybucji – za pośrednictwem Internetu. Z badania, jakie przeprowadziła firma KPMG w 2007 r. wynika, że ponad 92% badanych internautów robi zakupy przez Internet i aż 84% korzysta z usług bankowości elektronicznej. Ponad 90% użytkowników aktywnie poszukuje informacji w Internecie przed podjęciem ostatecznej decyzji o zakupie polisy. Dlatego też towarzystwa ubezpieczeniowe powinny edukować klientów i przyzwyczajać ich do zakupu ubezpieczeń w Internecie. KPMG zbadało w kwietniu 2007 r. grupę pełnoletnich Internautów, którzy używają Internetu przynajmniej 4 godziny w tygodniu i kupili jakiekolwiek ubezpieczenie majątkowe w ciągu ostatnich 24 miesięcy. Badanie wykazało, że sprzedaż ubezpieczeń w Internecie cieszy się dużą popularnością, a firmy ubezpieczeniowe muszą uwzględnić ten kanał dystrybucji w swoich planach.
Ubezpieczeniaonline.pl realizują strategię dotarcia do klienta firm ubezpieczeniowych, która wpisuje się w obserwowany na całym świecie trend dynamicznego rozwoju systemu sprzedaży usług ubezpieczeniowych przez Internet.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.