Już w pierwszym miesiącu funkcjonowania do programu partnerskiego ComperiaLead uruchomionego przez porównywarkę finansową Comperia, przyłączono 50. partnerów. Pierwotne plany zakładały przyłączanie ich w liczbie 20. miesięcznie.
ComperiaLead daje możliwość osadzania na dowolnej stronie internetowej czy blogu narzędzi do porównywania produktów finansowych. Dzięki intuicyjnej i funkcjonalnej charakterystyce interfejsu, do wykorzystania narzędzi dostarczonych przez Comperię nie potrzebne jest posiadanie praktycznie żadnej wiedzy informatycznej.
– Efekty pierwszego miesiąca funkcjonowania programu przerosły nasze założenia. Planowaliśmy pozyskiwanie 20 nowych partnerów miesięcznie – mówi Bartosz Michałek, prezes Comperia.pl – Liczba nowych partnerów, którzy zdecydowali się na wykorzystywanie naszych narzędzi osiągnęła 50. Co ważne, zgłaszają oni nam na bieżąco uwagi dotyczące funkcjonowania programu, dzięki czemu możemy go stale doskonalić – dodaje.
W ramach programu, Comperia udostępnia swoim partnerom nie tylko narzędzia do porównywania większości produktów finansowych, ale także cały szereg gotowych modułów do tworzenia stron internetowych oraz bogaty wybór schematów i kolorów poszczególnych narzędzi. – Rozpoczęcie zarabiania w sieci, dzięki naszym narzędziom jest bardzo proste. Może to zrobić każdy, bez względu na jego wiedzę oraz umiejętności związane z tworzeniem stron internetowych. – przypomina Mirella Gralla, koordynująca program ComperiaLead.
Ważną cechą, którą charakteryzuje się program partnerski Comperii są zasady osiągania przychodów z wykorzystywanych narzędzi. – Partner otrzymuje od nas nie mniej niż połowę przychodu z każdego produktu, który za pośrednictwem jego strony zostanie zamówiony w banku. – wyjaśnia Bartosz Michałek.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.