Zlecenia marketingowe rządzą się często własnymi prawami. Podpisanie umowy nie jest łatwe z uwagi na określone cele do realizacji. Klient i Wykonawca niekiedy stosunkowo długo negocjują warunki umowy sprzyjające zarówno jednej jak i drugiej stronie.
Zanim rozpoczniemy realizację zlecenia marketingowego warto poświęcić chwilę na przemyślenie odpowiednich zapisów w umowie. Po stronie Klienta ważne są przede wszystkim terminowość, koszt zlecenia tożsamy z zakładanymi efektami marketingowymi, czy sposób przekazania zlecenia (w kontekście praw autorskich). Wykonawca natomiast zwraca uwagę na precyzyjne określenie warunków wypłaty wynagrodzenia oraz przekazania materiałów wyjściowych umożliwiających rozpoczęcie realizacji zlecenia. Obie strony dążą do uzyskania zapisów korzystnych z punktu widzenia przebiegu realizacji.
Platforma marketingowa Cocreate wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Klientów jak i Wykonawców – umożliwia stworzenie umowy w prosty i przejrzysty sposób, dbając o interesy obu stron. Kreator umów marketingowych pozwala na wykorzystanie wzoru umowy jak i dostosowanie jej do własnych potrzeb. Szablon umowy Klient może przygotować już na etapie tworzenia zapytania przetargowego. Dzięki temu potencjalny Wykonawca, jeszcze zanim przystąpi do złożenia oferty – może zapoznać się z zapisami umowy i na tej podstawie podjąć decyzję o chęci podjęcia współpracy.
Funkcjonalność ta, z pewnością okaże się przydatna szczególnie dla użytkowników nie posiadających dużego doświadczenia przy podpisywaniu tego typu umów. Zabezpieczenie własnych interesów stanowi nieocenioną wartość dodaną dla użytkownika. Zarówno Klient jak i Wykonawca będą mogli czuć się bezpiecznie na każdym etapie tworzenia i realizacji zlecenia marketingowego.
Zarządzanie projektem marketingowym za pośrednictwem Cocreate jest intuicyjne – na każdym kroku użytkownicy otrzymują cenne porady i wskazówki, pozwalające na realizację zgodną z oczekiwaniami i potrzebami danego użytkownika. Cocreate udostępnia miejsce pracy zdalnej co znacząco wpływa na redukcję kosztów, jak i czasochłonność prowadzonych projektów.
Więcej informacji nt. projektu można uzyskać na www.cocreate.pl.
Cocreate Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu realizuje projekt pn. „Wdrożenie intuicyjnej e-usługi marketingu interaktywnego.” W ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.1. (Społeczeństwo informacyjne – zwiększenie innowacyjności gospodarki. Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej).
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.