Wyniki UPC Polska plasują firmę w ścisłej czołówce spółek z grupy LGI, a rok 2009 był kolejnym, w którym UPC Polska była jedną z najszybciej rozwijających się filii Liberty Global.
Na koniec 2009 roku z usług UPC korzystało 1 090 500 klientów, w tym 229 400 abonentów Telewizji Cyfrowej UPC, 460 600 internetu i 183 900 telefonu. UPC pozyskało w ciągu roku ponad 150 000 klientów telewizji cyfrowej, 72 600 klientów usługi internetowej, a liczba abonentów usługi telefonicznej UPC zwiększyła się o 36 600, co stanowi blisko 25 proc. wzrost.
Rok 2009 dowiódł, że klienci chętnie wybierają cyfrowe usługi kablowe, co przyczyniło się do dalszego wzrostu przychodów i bazy abonenckiej UPC. Ubiegły rok był dla UPC okresem intensywnych prac nad rozwojem usług, operator z sukcesem wprowadził ultraszybki internet nowej generacji UPC Fiber Power, oferujący prędkości pobierania danych do 120 Mb/s. Nowością w ofercie była także wdrożona na początku grudnia usługa UPC NA ŻĄDANIE. W ubiegłym roku UPC rozwinęło ofertę dla biznesu, wprowadzając konkurencyjne parametry i ceny.
W 2009 roku wzrosła liczba klientów wszystkich trzech usług wchodzących w skład oferty UPC. Największy przyrost odnotowała Telewizja Cyfrowa UPC, z której skorzystało ponad 150 000 nowych abonentów.
Wzrost liczby klientów odnotowała także usługa internetowa UPC. W 2009 roku baza klientów usługi internetowej wzrosła o ponad 72 000, co dało na koniec roku liczbę 460 600.
Telefon UPC, jako trzeci element potrójnej usługi także umocnił swoją pozycję, liczba abonentów tej usługi zwiększyła się w ciągu roku o 36 600 nowych przyłączeń. Na koniec 2009 roku UPC miała 183 900 klientów tej usługi.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.