Upominki reklamowe – czy warto i w jakie inwestować?

Reklama to słowo klucz, jeśli chodzi o sukces w biznesie. Nawet najlepszy produkt czy najwyższej jakości usługa zginą w gąszczu konkurencji – jeśli nie przemyślimy skutecznej strategii marketingowej. Całe szczęście dzisiaj już większość właścicieli firm zarówno tradycyjnych, jak i internetowych wie, jak wielkie znaczenie w dzisiejszym świecie ma reklama. Upominki reklamowe należą do ulubionych przez klientów i kontrahentów form promocji. Dzisiaj dowiesz się, jaki ich rodzaj jest najbardziej skuteczny i… Dlaczego są  to właśnie czekoladki reklamowe z logo firmy.

Kreowanie wizerunku – przede wszystkim.

karmello_reklamoweDzisiejszy przedsiębiorca nie ma łatwo we współczesnym biznesie. Już nie wystarczy mieć super oferty czy nawet wykorzystując nowoczesne środki przekazu – być w sieci. Kreowanie wizerunku – oto co warunkuje często powodzenie bądź niepowodzenie biznesu. Co więcej, w równej mierze dotyczy to zarówno małych, jak i dużych firm – choć wiadomo, że ta druga grupa z racji większego kapitału może mieć nieco łatwiej, jeśli chodzi o skuteczny marketing – to innowacyjność we wspomnianym kreowaniu wizerunku jest czymś, z czego w równej mierze mogą czerpać wszelkie firmy – bez względu na wielkość czy branżę. Ktoś może powiedzieć, że w świecie reklamy i promocji powiedziano już wszystko – jednak coraz to nowsze metody marketingu raz po raz udowadniają mylność tego stwierdzenia. Skupmy się ma jednej z nich w kontekście kreowaniu wizerunku marki.

Zatem jaki wizerunek firmy jest pożądany przez dzisiejszych przedsiębiorców?

  • profesjonalny
  • ciepły, pozytywny, emocjonalny
  • łatwy do zapamiętania

Czy istnieją upominki reklamowe, które potrafią zadbać o wszystkie te cechy za jednym zamachem?

Owszem! I są to właśnie czekoladki reklamowe – stworzone specjalnie w tym celu. To jedna z najskuteczniejszych metod marketingu bezpośredniego, czyli tego wiążącego się z najsilniejszym przekazem.

Czekoladki reklamowe – profesjonalnie!

Taki właśnie będzie wizerunek firmy, ale wtedy i tylko wtedy gdy upominek reklamowy, jakim są czekoladki z logo również będzie profesjonalny. Co to znaczy dokładnie? Musi być pięknie zapakowany, pralinki we nim zawarte powinny nie tylko elegancko się prezentować (wraz z dobrze widocznym logo marki), ale też równie dobrze muszą smakować. Każdy ten element ma znaczenie – pominięcie któregokolwiek z nich może wpłynąć wręcz odwrotnie na postrzeganie firmy i jej oferty. Takie profesjonalnie upominki reklamowe możecie znaleźć np. w pysznej, czekoladowej ofercie Karmello (http://www.karmello.pl/pl/zamowienia-specjalne).

Czekoladki reklamowe – emocjonalnie, ciepło, pozytywnie!

Już sam fakt, że dajesz klientowi prezent sprawia, że będzie mu miło, a jeśli do tego jest to upominek mimo iż reklamowy to dopasowany do jego potrzeb – Twoja marka będzie się mu zawsze pozytywnie kojarzyć. Ten właśnie potencjał mają w sobie czekoladki reklamowe – bo któż nie lubi słodkości?! I z racji tego magicznego smaku czekolady właściwie pasuje to do każdej branży. Klient czy kontrahent smakując pyszne pralinki pobudzi swoje zmysły – a więc pojawi się emocjonalny związek z smakołykiem – upominkiem z logo – Twojej firmy, oczywiście.

Czekoladki reklamowe z logo – łatwe do zapamiętania!

To wynika z dwóch poprzednich cech – jeśli ten upominek reklamowy jest profesjonalnie przygotowany – widoczne na nim logo wejdzie do świadomości odbiorcy (klienta, kontrahenta) a pyszny smak czekoladek sprawi, że osoba ta będzie dodatkowo łączyć przyjemne doznania z marką.

Tak wiele korzyści mogą dać właśnie tylko tego rodzaju gadżety reklamowe, dlatego warto z tego sposobu korzystać wyróżniając w ten słodki sposób swoich ważnych klientów czy kontrahentów. To idealne rozwiązanie, które sprawdzi się np. jako:

  • wyraz wdzięczności za owocną współpracę,
  • nagroda za jednorazowe wydanie większej kwoty pieniędzy,
  • gadżet reklamowy na różnego rodzaju tarach czy branżowych eventach,
  • upominek przy akcie zawierania transakcji
  • nagroda w konkursach.

Możliwości jest prawie tak wiele jak smaków czekoladek dostępnych w ofercie sklepu Karmello proponującego takie rozwiązania reklamowe.

Artykuł powstał przy współpracy z firmą: Karmello.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top