Reklama to słowo klucz, jeśli chodzi o sukces w biznesie. Nawet najlepszy produkt czy najwyższej jakości usługa zginą w gąszczu konkurencji – jeśli nie przemyślimy skutecznej strategii marketingowej. Całe szczęście dzisiaj już większość właścicieli firm zarówno tradycyjnych, jak i internetowych wie, jak wielkie znaczenie w dzisiejszym świecie ma reklama. Upominki reklamowe należą do ulubionych przez klientów i kontrahentów form promocji. Dzisiaj dowiesz się, jaki ich rodzaj jest najbardziej skuteczny i… Dlaczego są to właśnie czekoladki reklamowe z logo firmy.
Kreowanie wizerunku – przede wszystkim.
Dzisiejszy przedsiębiorca nie ma łatwo we współczesnym biznesie. Już nie wystarczy mieć super oferty czy nawet wykorzystując nowoczesne środki przekazu – być w sieci. Kreowanie wizerunku – oto co warunkuje często powodzenie bądź niepowodzenie biznesu. Co więcej, w równej mierze dotyczy to zarówno małych, jak i dużych firm – choć wiadomo, że ta druga grupa z racji większego kapitału może mieć nieco łatwiej, jeśli chodzi o skuteczny marketing – to innowacyjność we wspomnianym kreowaniu wizerunku jest czymś, z czego w równej mierze mogą czerpać wszelkie firmy – bez względu na wielkość czy branżę. Ktoś może powiedzieć, że w świecie reklamy i promocji powiedziano już wszystko – jednak coraz to nowsze metody marketingu raz po raz udowadniają mylność tego stwierdzenia. Skupmy się ma jednej z nich w kontekście kreowaniu wizerunku marki.
Zatem jaki wizerunek firmy jest pożądany przez dzisiejszych przedsiębiorców?
- profesjonalny
- ciepły, pozytywny, emocjonalny
- łatwy do zapamiętania
Czy istnieją upominki reklamowe, które potrafią zadbać o wszystkie te cechy za jednym zamachem?
Owszem! I są to właśnie czekoladki reklamowe – stworzone specjalnie w tym celu. To jedna z najskuteczniejszych metod marketingu bezpośredniego, czyli tego wiążącego się z najsilniejszym przekazem.
Czekoladki reklamowe – profesjonalnie!
Taki właśnie będzie wizerunek firmy, ale wtedy i tylko wtedy gdy upominek reklamowy, jakim są czekoladki z logo również będzie profesjonalny. Co to znaczy dokładnie? Musi być pięknie zapakowany, pralinki we nim zawarte powinny nie tylko elegancko się prezentować (wraz z dobrze widocznym logo marki), ale też równie dobrze muszą smakować. Każdy ten element ma znaczenie – pominięcie któregokolwiek z nich może wpłynąć wręcz odwrotnie na postrzeganie firmy i jej oferty. Takie profesjonalnie upominki reklamowe możecie znaleźć np. w pysznej, czekoladowej ofercie Karmello (http://www.karmello.pl/pl/zamowienia-specjalne).
Czekoladki reklamowe – emocjonalnie, ciepło, pozytywnie!
Już sam fakt, że dajesz klientowi prezent sprawia, że będzie mu miło, a jeśli do tego jest to upominek mimo iż reklamowy to dopasowany do jego potrzeb – Twoja marka będzie się mu zawsze pozytywnie kojarzyć. Ten właśnie potencjał mają w sobie czekoladki reklamowe – bo któż nie lubi słodkości?! I z racji tego magicznego smaku czekolady właściwie pasuje to do każdej branży. Klient czy kontrahent smakując pyszne pralinki pobudzi swoje zmysły – a więc pojawi się emocjonalny związek z smakołykiem – upominkiem z logo – Twojej firmy, oczywiście.
Czekoladki reklamowe z logo – łatwe do zapamiętania!
To wynika z dwóch poprzednich cech – jeśli ten upominek reklamowy jest profesjonalnie przygotowany – widoczne na nim logo wejdzie do świadomości odbiorcy (klienta, kontrahenta) a pyszny smak czekoladek sprawi, że osoba ta będzie dodatkowo łączyć przyjemne doznania z marką.
Tak wiele korzyści mogą dać właśnie tylko tego rodzaju gadżety reklamowe, dlatego warto z tego sposobu korzystać wyróżniając w ten słodki sposób swoich ważnych klientów czy kontrahentów. To idealne rozwiązanie, które sprawdzi się np. jako:
- wyraz wdzięczności za owocną współpracę,
- nagroda za jednorazowe wydanie większej kwoty pieniędzy,
- gadżet reklamowy na różnego rodzaju tarach czy branżowych eventach,
- upominek przy akcie zawierania transakcji
- nagroda w konkursach.
Możliwości jest prawie tak wiele jak smaków czekoladek dostępnych w ofercie sklepu Karmello proponującego takie rozwiązania reklamowe.
Artykuł powstał przy współpracy z firmą: Karmello.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.