Viem.pl zachęca do zarządzania finansami

Opublikowano: 12 stycznia 2017. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Na pytania dotyczące zarządzania finansami odpowiadać chce nowy portal viem.pl, przygotowany przez towarzystwo ubezpieczeń Vienna Life przy współpracy z agencją GoldenSubmarine.

Viem.pl to platforma edukacyjno-informacyjna tworzona przez ekspertów – zarówno naukowców, specjalistów TFI, jak i praktyków na co dzień zatrudnionych w spółce. Celem platformy jest „dostarczenie rzetelnych, merytorycznych, a przy tym napisanych w przystępny sposób informacji nt. finansów każdemu, niezależnie od zasobności posiadanego portfela”.

Viem.pl zachęca do zarządzania finansami 1

Platforma została podzielona na trzy działy: Twoje Finanse, Twoja Edukacja, Informacje Rynkowe.

Pierwszy z nich „Twoje Finanse”, to miejsce gdzie publikowane są informacje na temat obecnej sytuacji ekonomicznej i prawnej w kraju. Zakładka „Twoja Edukacja” jest poświęcona zarządzaniu kapitałem. Od porad dotyczących planowania domowego budżetu, po inwestowanie w sztukę współczesną – ten dział wyposażyć ma w kompleksowe informacje nt. możliwości naszego „portfela”, z których być może nawet nie zdajemy sobie sprawy. Zakładka „Informacje Rynkowe” skierowana jest do wszystkich zainteresowanych zmianami na rynkach finansowych. Eksperci Vienna Life oraz analitycy TFI na bieżąco komentują sytuację na światowych rynkach, a także podpowiadają, jak efektywnie zarządzić kapitałem.

Serwis posiada również dedykowaną sekcję dla partnerów Vienna Life, gdzie po zalogowaniu, mogą oni korzystać z dostępu do wszelkich aktualnych materiałów wspierających proces sprzedaży.

Agencja GoldenSubmarine odpowiadała za wszystkie projekty graficzne, makietę, obsługę  programistyczną oraz publikację strony viem.pl. Wewnątrz agencji powstała również część tekstów oraz infografiki zamieszczane na stronie.

Dawid ZarazińskiViem.pl zachęca do zarządzania finansami

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.