VMonline.pl – nowy serwis Visual Merchandising

Opublikowano: 10 lutego 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Wystartował pierwszy profesjonalny serwis informacyjno-ekspercki dla specjalistów Visual Merchandising, dekoratorów i stylistów sklepów w branży Fashion i Retail w Polsce.

Wzorem dla VMonline.pl były takie serwisy internetowe jak fashionwindows.com, witryna magazynu Visual Merchandising + Shop Design czy amerykańskiego Display&Design Ideas. VMonline.pl to miejsce, gdzie publikowane są informacje z rynku Visual Merchandising w Polsce i na świecie.

Wśród podstawowych funkcjonalności serwisu należy wymienić przede wszystkim Katalog Dostawców VMonline.pl. To miejsce gdzie twórcy serwisu chcą zgromadzić wszystkich profesjonalnych dostawców usług i produktów VM działających w Polsce. Na witrynie można znaleźć również oferty pracy w branży, wydarzenia i eventy związane z Visual Merchandisingiem, forum dyskusyjne oraz kanał telewizyjny vmonlineTV.

Celem VMonline.pl jest przede wszystkim integracja środowiska profesjonalnych Visual Merchandiserów pracujących po stronie firm Fashion i Retail, oraz freelancerów i firm zewnętrznych – dostawców produktów i usług. Serwis ma również ambicje stać się miejscem wymiany myśli, idei i doświadczenia w zakresie Visual Merchandising, Shop Soncept i Windowdressing.

Koncepcja serwisu powstawała przez ostatnie 6 miesięcy w grupie pasjonatów działających na polskim rynku usług dla branży Retail i Fashion. Są wśród nich architekci, graficy oraz profesjonalni Visual Merchandiserzy, którzy doświadczenie zdobywali pracując dla czołowych światowych marek w Europie, Stanach Zjednoczonych, Azji i Australii.

Dawid ZarazińskiVMonline.pl – nowy serwis Visual Merchandising

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.