Wystartował pierwszy profesjonalny serwis informacyjno-ekspercki dla specjalistów Visual Merchandising, dekoratorów i stylistów sklepów w branży Fashion i Retail w Polsce.
Wzorem dla VMonline.pl były takie serwisy internetowe jak fashionwindows.com, witryna magazynu Visual Merchandising + Shop Design czy amerykańskiego Display&Design Ideas. VMonline.pl to miejsce, gdzie publikowane są informacje z rynku Visual Merchandising w Polsce i na świecie.
Wśród podstawowych funkcjonalności serwisu należy wymienić przede wszystkim Katalog Dostawców VMonline.pl. To miejsce gdzie twórcy serwisu chcą zgromadzić wszystkich profesjonalnych dostawców usług i produktów VM działających w Polsce. Na witrynie można znaleźć również oferty pracy w branży, wydarzenia i eventy związane z Visual Merchandisingiem, forum dyskusyjne oraz kanał telewizyjny vmonlineTV.
Celem VMonline.pl jest przede wszystkim integracja środowiska profesjonalnych Visual Merchandiserów pracujących po stronie firm Fashion i Retail, oraz freelancerów i firm zewnętrznych – dostawców produktów i usług. Serwis ma również ambicje stać się miejscem wymiany myśli, idei i doświadczenia w zakresie Visual Merchandising, Shop Soncept i Windowdressing.
Koncepcja serwisu powstawała przez ostatnie 6 miesięcy w grupie pasjonatów działających na polskim rynku usług dla branży Retail i Fashion. Są wśród nich architekci, graficy oraz profesjonalni Visual Merchandiserzy, którzy doświadczenie zdobywali pracując dla czołowych światowych marek w Europie, Stanach Zjednoczonych, Azji i Australii.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.